Sanna&Simen Skrevet 23. januar 2007 #1 Del Skrevet 23. januar 2007 Blitt bortskjemt med mye aktivitet i det siste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 Skal legge barn, kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 23. januar 2007 #3 Del Skrevet 23. januar 2007 Har akkurat fått mistemann i seng og de eldste sitter på kjøkkenet og spiser kveldsmat. Må nok pause enda litt, er hjemme alene og jentene trenger min oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 23. januar 2007 #4 Del Skrevet 23. januar 2007 Vi har fått snø og sol her, så jeg har vært mye ute de to siste dagene. Må nyte det. Har hatt to-tre mnd med regn nå. Drittlei. Men i kveld tror jeg at jeg blir en stund. I morgen blir jeg borte igjen fram til ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, jeg er litt seint ute jeg da. Skal begynne med grøten nå, men kommer sterkt tilbake snart selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gla-mor Skrevet 23. januar 2007 #6 Del Skrevet 23. januar 2007 Har akkurat lagt den skjønne juligutten! (Skryte, skryte....) Venter på at han skal sovne, og da er det tid til litt dib'ing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #7 Del Skrevet 23. januar 2007 Da var jenten lagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 23. januar 2007 #8 Del Skrevet 23. januar 2007 Emma akkurat lagt og tror hun har sovnet...(bank i bordet og krysser fingrene for enda en fin natt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 23. januar 2007 #9 Del Skrevet 23. januar 2007 Har merket at det som regel er ganske så stille her inne mellom ca 16-19... Det er vel da det skjer mest omkring i de tusen hjem. Mannen kommer hjem og skal ha middag og barna skal mates, stelles og legges... Så er det livat her fra 19-1930 til 22-23... I løpet av dagen så er det innlegg litt nå og da sånn ettersom barna sover rundtomkring virker det som! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 23. januar 2007 Nå ble jeg plutselig litt passiv da:) Ble sittende å se American Idol. hehehehemye rare folk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 23. januar 2007 #11 Del Skrevet 23. januar 2007 Og jeg har lagt inn aktiviteten før "Greys Anatomy" - da blir det stille her, og barna vansmekter om de våkner;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå