Gå til innhold

Noen som har pause i prøvinga?

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt å ta en liten pause i prøvinga fram til april. Jeg skal ta nettstudier på BI på deltid, og regner med å være ferdig våren 2008. Så for at jeg iallefall skal få unna 2 semester før eventuelt baby kommer, så må vi vente noen måneder...

Andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7912699-noen-som-har-pause-i-pr%C3%B8vinga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Vi har vel delvis tatt en pause i prøvinga. Har pco og ikke fått positivt utslag på EL-tester siden juli, så har valgt å ikke stresse så mye nå. Ikke mye vits å håpe så lenge man ikke har EL ;-) Er henvist til Hammerfest for å få hjelp og skal visst få komme til i løpet av våren. Tar det bare med ro og koser når vi føler for det. Selvfølgelig veldig hyggelig hvis det skulle bli en spire av det, men har ikke særlig tro på at det kommer til å skje med det første... Så; ja vi har vel en slags pause i prøvinga ;-)

Ja, her er det pause. Fikk i Desember vite at jeg har for høyt nivå av prolaktin, et hormon, så jeg skal til lege på Torsdag, prøve å få til noe medisiner av noe slag, så jeg kan få regelmessig EL. Vi har vært prøvere i over to år, så kan vel kalles sliter.

Så her er det pause fram til noen annen beskjed blir gitt. Men litt deilig også, og ikke tenke at en er gravid bare det stikker litt i magen:-) Trodde aldri jeg skulle slappe av så mye, men det gjør jeg faktisk.

Hvor gammel er du forresten? Og hva skal du studere?

Jeg er 23 og holder på med siste praktiske eksamen i markedsføring nå.

hei..vi og tok en pause nå. regner med å begynne å prøve igjen om et års tid.. er forhåpentligvis ferdig utdannet våren 2008, også vil jeg gjerne finne en fast jobb først... er tredjemann vi skal prøve på, og den blir antagelig den siste egenpoduserte for vår del

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...