Gå til innhold

Er det bare jeg som faktisk har gledet meg til å ha sex igjen?


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

Jeg har sett frem til 6-ukerskontrollen lenge. Har ikke tort å ha samleie pga infeksjonsrisikoen (pluss litt frykt for at det skulle gjøre vondt). Etter kontrollen har vi hatt sex flere ganger og det er ganske så godt:) Litt ømt og sårt de første gangene, men ikke vondt i det hele tatt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært en del tråder om folk som ikke øønsker, ikke har tid, ikke tør ha sex, men her i huset gledet vi oss pluss at det var en positiv opplevelse:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, nei jeg tror ikke det bare er deg nei- jeg vet at mannen min iallefall IKKE gruer seg ;o)

Men jeg derimot gruer meg..... eller dvs; jeg gleder meg til å få et normalt sexliv igjen, men bare gruer så inderlig for den første gangen liksom- tror det er noe jeg har fått "på hjernen" bare, har jo vært på kontroll og vet at alt er greit, og det gjør sikkert ikke vondt.....

Må bare hoppe i det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er FANTASTISK å få et normalt sexliv igjen. Virkelig kos å være kjærester igjen. Gledet meg som bare det, faktisk. Så jeg setter gladelig av den tiden på kvelden hvor poden har sovnet til litt "voksentid". he he.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... nei.. absolutt ikke. Jeg endte med hastesnitt, og prøvde allerde etter et tre uker, og det gikk helt fint. Så her er vi i gang, men pga vesla ligger i senga av og til, blir det jo begrensa, men står ikke på vilja eller lysten. Men naturlige ting stopper det som sagt til litt sjeldnere enn før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! :-)

Det er deilig å være i gang med sexlivet igjen! Nå begynner knøttet å legge seg litt før oss også, og det er så godt å bare være oss to og ha litt god kjærestetid sammen! Kjempeviktig å kose!- det gir energi til å takle styret i hverdagen med tre unger og alt det fører med seg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...