Gjest Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Teodor nekter å spise mat for tiden, tar bare flaske, så da tenke jeg å blande i litt grøtpulver... Har kjøpt spesial-smokker. Hvordan gjør jeg dette, hvor mye ? Har hvetegrøt og risgrøt. Hvetegrøten skal blandes med vann, men gjør det noe om jeg tar litt grøtpuler i nan likevel....?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 det går sikkert helt fint:)
Avokado Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Aner ikke målene. Men vet søstra mi gjør det til si tulle. Ho la ikke på seg nok. Ikke bland den for tykk. Den skal vel være tynn flytende.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 hei. lurte bare på hva slags smokker du kjøpte? og hvor? finner bare de vanlige.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Kjøpte Dr Brown smokker for " juices and cereal " Kjøpte på Brio jeg da...
BettyBoob Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 jeg blandet ca 3 sånne flate mme pulver skjeer i en flaske. tror du må prøve deg frem, det gjorde jeg. men som nevnt over, ikke for tykk!
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Har prøvd nå, blandet noen skjeer med risgrøt i nan, han likte det i allefall Den var ikke tykk, gikk fint med vanlig smokk. Bare glad han spiser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå