Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har "gåstol" til babyen, og når begynte dere å bruke den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har, fikk til jul. lurer også på hvor gamle de skal være før vi tar den i bruk

Skrevet

søstera mi begynte å bruke da jenta ble 5,5 mnd... Hun begynte å gå selv ganske tidlig ( 10,5 mnd)

Skrevet

vi begynte å bruke gåstolen til godjenta da hun var 5,5 mnd. Nå er hun 6mnd og hun storkoser seg i den.

Skrevet

Kjøpte gåstol idag,så den skal hun få begynne med i mårra:) snart 6,5mnd

Skrevet

Vi har en som vi kjøpte på babyshop når han var rundt 5 mnd var han vel da! Den er han veldig glad i så angrer ikke på det kjøpet!

Skrevet

Vi kjøpte da gullet var ca 5 mnd, men den ble ikke ordentlig tatt i bruk før han begynte å reise seg opp. Nå er han snart 10 mnd og han elsker den!

Skrevet

Begynte vel å bruke den rundt 4- 5 mnd alderen, men hun var og er veldig sterk. Skal jo være litt forsiktig med bruk av den pga ryggen, men tror man bare skal bruke den vettugt! Hun elsker den og fyker rundt. Nå er hun 8 mnd og jeg bruker den mindre til ho fordi ho må "trene" litt mer på å reise seg og slikt. Reiser seg nå og vil videre!!! Greit med gåstol til nysgjerrige og ivrige barn!

Skrevet

Fikk en til jul, da var gutten 6 mnd, men har bare brukt den i korte perioder. Han klarer ikke å sitte selv enda, ser det står i instruksjonene at barna skal kunne å sitte selv, og da skal de bruke den i maks 30 min sammenhengende. Gutten syns det er stas, så vi liker den :) Men alt med måte ja, har jo hørt mye negativt!

Skrevet

Sånn en gåstol ser kjempe-grei ut, men vi tør ikke bruke den på vår gutt. Vi har så mye ryggproblemer i begge familier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...