Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 flaske smokkene? begynner å bli så utrolig lei av det nå! holder det å vaske med vanlig vann og zalo evt skylle med kokende vann fra vannkoker? Har bare vannkoker Med elementer i bunnen. Vil noen svare? Tusentakk!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg pumper meg hver dag, opptil flere ganger, for å gi i kveldsgrøten til småtten. Jeg gidder IKKE å koke hele apparatet hver gang, men vasker med zalo i veldig varmt vann og lar det lufttørke. Sikkert fy-fy, men det blir så mye jobb.. Dessuten er han 6,5 mnd, så han tåler sikkert litt nå.. ;o) Bruker anonym-knappen, ellers blir jeg vel stemplet som dårlig mor!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Må føye til at jeg skyller pumpa veldig godt!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 ja er best å være anonym i sånne situasjoner.. hehe tassen her er 7mndr og 3uker...
gullungene 01 og 06 Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 min er 6 mnd nå og jeg koker både flasker og smokkene enda. tror jeg kommer til og koke til han er året. gjorde det med første også.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jeg skulle tro det går veldig bra, hvis du bare skyller dem godt pga såpa )
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Hvis man leser nyere bøker skrevet av barneleger hvor det står om mating fra flasker og rengjøring av disse holder det å skylle vekk rester i iskaldt vann, vaske grundig med veldig varmt såpevann, og skylle i veldig varmt vann. spurte hs for sikkerhetsskyld og hun bekreftet dette. Det henger igjen fra gammelt av at man skal koke alt.. Jeg har gjort det hele tiden. Han har fått flaske siden han var 10 dager gammel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå