Gå til innhold

Prøvde å få på meg gifteringen jeg..... :-(


*Lucia*

Anbefalte innlegg

men nei da. Fortsatt for liten.. Angrer på at jeg i det hele tatt prøvde å få den på... Går fortsatt i gravidbuksene mine, har ikke tørt å prøve noen av de gamle. Har igjen 10 kg (jævla ammetillegg??? og vann) til matchvekt.. helvete som jeg vil ned de NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men med den matlysta og snoplysta jeg har nå er ikke det enkelt....

 

Må leite frem stålviljen min igjen.. hvor la jeg den???

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dessuten er puppene mine GIMBO. Gubben kjøpte 85G!! til meg men jeg vokser jo ut av det også nå..

 

:-(

 

At jeg skulle være så dum å prøve ringene........

 

Snuppa er bare 4 uker, men alikvel........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er mange av oss som har det sånn ja (ref. mitt innlegg om kommentarer fra barn..)

 

Er gravidebukser her og. Tør ikke engang prøve de vanlige buksene.

 

Vi får glede oss til "ammeeffekten" slår til. De sier jo at etter 3 mnd med amming så renner kiloene av ;). He he. Jeg satser hvertfall på det. Og i mellomtiden skal jeg trene som en gal på Elixia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet..... har prøvd jeg også, men får ikke det til nei :( så frustrerende!!! men en ting- blir man feit i føttene??? jeg får jo ikke på meg mine gamle sko jeg- kun joggiser...... alt av bukser og sånn kan jeg bare glemme iallefall!!!

 

Skikkelig herk å se seg i speilet :(

 

 

Men tenk, om noen uker (er optimist jeg;)) så har ammingen (dersom jeg får den til da) fått sin virkning- og vi går rundt som de sylfidene til våren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt meg selv 6 måneder til å være der jeg vil være. Det får bare gå, men det virker egentlig uoppnåelig akuratt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det litt tid før ammingen har virkning altså???? (øyner et ørlite håp, og ny motivasjon for ammingen)

 

Jeg skal i bryllup i mai og håper endel av kiloene har forsvunnet til da... nytt bryllup i august og da skal alle 10 være borte!!

 

Vi får prøve å muntre opp hverandre!

 

-ehh, nei, jeg tror ikke man blir feit i føttene.. det er nok vann! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om det er vann- da går det vel kanskje an å få noe vanndrivende da??? noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uffffffffffffff... samme her. Får ikke på meg noen verdens ting. Har lyst på vanndrivende men får det neppe..

Så det tar 3mnd å få igang ammeffekten..?hm.. :( vil liksom ha m meg ungen over alt for å "vise" at jeg ikke er feit egentlig men at jeg bare nettop har født hehe..

 

"det kommer en daaag i morgen..blablabla"..

 

skal på sats på torsdag

 

vi blir sylslanke til sommer'n, jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det blir vi!!

 

Vi får desverre ikke vanndrivende når vi ammer for det virker vanndrivende på babyene også og det er jo selvfølgelig ikke bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt det ja, men at du ikke får på ringen kommer jo garantert av vann i kroppen. Det er jo bra på en måte, da det er lettere å kvitte seg med enn fett:-)

 

Vannet mitt har begynt å forsvinne nå, det gjør det nok til deg også snart. De resterende kiloene forsvinner raskt når været blir lettere og du får faste trilleturer hver dag. Ikke mye som skal til.

 

Selv sliter jeg mest med at magen min ser ut som en slagmark. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...