Gå til innhold

Hyler og gråter når hun skal få mat..hjelp...


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

I dag har hun hylt og grått så forferdelig nå hun skal få pupp. Skjønner ikke hvorfor... Jeg må skikkelig dytte henne på puppen og holde henne fast til hun til slutt suger tak. men jeg klarer det maks på en pupp. Hun pleier å spise av begge til hvert måltid. Synes det er så fælt å tvinge henne sånn, men jeg vet og ser jo at hun er sulten.. jenta må jo spise... blir så lei meg av dette..er vondt å streve sånn:(

 

Noen som har opplevd det samme, eller har forslag til hva det kan være og hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest et sted at babyer kan få litt panikk for puppen hvis de en gang har opplevd å sette fast melken i halsen sånn at de ikke får puste. Kan det være det som har skjedd? I så fall går det sikkert over når hun igjen får positive opplevelser med ammesituasjonen.

 

Lykke til, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer både titt og ofte, men hun spiser jo videre når det skjer(etter at hun har hostet ferdig altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har hun her og vært til enkelte måltider de siste dagene. Det eneste som hjelper er å dysse henne nesten i søvn for så å legge henne til. Da spiser hun godt, men det kan jo bli kavete i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har skjedd de to siste kveldene her på siste puppen før natta...konkluderte med at hun bare var veldig trøtt og ikke sulten..men hun ser veldig sulten ut i bevegelsene..

Første gangen slokna hun uten mat og sov i 7timer, i går la vi henne for så å mate litt etterpå og hun lå våken i nesten tre timer...rolig med litt sutring av og på...

 

ikke lett å bli klok på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme har skjedd her di siste dagan...Har konkludert at ho ikkje e sulten...Førr igår sovna ho etter å ha hylskreke etter at æ prøvde å gi ho mat..Og ho sov i 7 tima uten å spise...Så va nok mett enda da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

De gangene dette har skjedd hos oss så er det magen som er problemet. Han er fin når han sitter oppe eller holdes mot skulderen i rapestilling, men når han legges til puppen så blir det krøll og da er han desperat etter puppen, men bare gråter og spytter den ut igjen.

Når han har fått gjort det han skal om det er luft eller bæsj som skal ut så spiser han som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...