Gå til innhold

Når er det mest sannsynlig dag for eggløsning ved Pergo?

Anbefalte innlegg

Hei.

Vanskelig å skrive stikkord i overskriften gitt..

Men jeg lurer på hvilken syklusdag vil eggløsningen inntreffe når en går på enkelkur Pergo? Saken er den at vi reiser avsted akkurat ved syklusdag 8-9-10 kommer hjem 11 syklusdag. Er nervøs om det skulle inntreffe en eggløsning da! For da blir vi hjemme!

(Vi reiser til Danmark for forsøk)

Dessuten, noen som kan gi meg navn på eggløsningssprøyten (preparatet)?

Klem:-)

Fortsetter under...

Tror ikke det er veldig vanlig å få eggløsning så tidlig på Pergo, det er hvertfall det inntrykket jeg sitter igjen med (etter å ha lest utallige Pergo innlegg her...). Vil heller tro fra dag 14 og utover, men man kan jo aldri vite, så jeg hadde EL testet hvis jeg var deg!

Kommer an på hvor lang syklus du har til vanlig. Vil nok bli ganske lik pluss minus et par dager (dersom du ikke har veldig lange sykluser da, for Pergoen virker før dag 30, liksom). Det er vanlig å få EL fra dag 11 til dag 23, så det er vanskelig å si. Men ikke alle får EL i det hele tatt.

Heisann.

Jeg har tenkt å ta eggløsningstester, og har allerede bestilt noen pakker :-)

Jeg har en kjent syklus på 27 dager ca, pluss minus en dag.

Jeg fikk pergo fordi ovulasjonen stoppet helt opp etter jeg mistet min spirevipp.. og legen ville at jeg skulle prøve pergo for å se om den kunne hjelpe kroppen min i gang igjen. Han ville tro dette skulle utløse mine eggløsninger. Håper iallfall det!!

Takk for svar.

Klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...