Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Skal ha et år permisjon etter fødselspermisjonen. Men jeg går bare og har lyst på fiere barn. Greia er at jeg virkelig vil ha det året permisjon også. Er det noen her inne som har blitt gravide igjen i sitt ekstra permisjonsår? Isåfall er jeg jo borte fra jobben i tre år om det skulle bli slik.. og jeg får jo ingen penger.. men jeg føler at barn er viktigere enn penger akkurat nå, er ganske sikker på jeg vil klare meg iallefall. Noen med samme tanker?
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Bare en ting og gjøre da.. Jeg er gravid igjen jeg. Skal ha i juni!! Jeg hadde ingen jobb,men skulle begynne og søke nå,men det er ingen vits da.. Som du sier så er barn viktigere enn penger.. Vi lever på en inntekt vi!! Det går så bra og vi gleder oss til nestemenn!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Ååå så koselig da! Var det planlagt? Merker jeg ikke er helt klar for å være gravid enda, men tenker på å sette igang når ungen er et år. Han er 8 mnd nå... tenkte det kunne være greit å gjøre unna kvalmeperioden i sommer, når man slipper å forholde seg til sa mange andre. Om jeg klarer å bli gravid med en gang da.. har ikke fått mensen enda.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Nei det var ikke planlagt i det hele tatt! Men alikevel veldig koslig.. Vi gleder oss masse!! Jeg rakk bare så vidt å få mensen jeg:) Vet ikke helt om det var ordentlig mensen heller Vil mannen din ha barn også??
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Ja, han vil også ha. Jeg er 30 neste år og har lyst på 3, så to stk kan jo gjerne være litt tette så jeg kan vente litt med en evt nr 3.. Vi har snakket om å sette igang til sommeren. Er spent på hvordan det vil gå økonomisk, men jeg tror man klarer det meste om man bare våger! Jeg er høyt utdannet og har alltid vært i konkurranse-modus i yrket mitt, men har mistet fokuset på det etter jeg fikk barn.. har liksom funnet meningen med livet føler jeg, har til og med lyst til å studere til et helt annet yrke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå