Gå til innhold

Har dere kjøpt noe babyutstyr?

Anbefalte innlegg

Og hva har dere i så fall kjøpt.

Jeg har siste dag på 1. tri nå i dag.

Var en tur på IKEA for å kjøpe gulvteppe og skoskap, da vi snubla over stellebordet vi så vidt har sett på til halv pris :( Og da klarte vi bare ikke la være. Så nå står det i pappkasse nede i kjelleren.

Svigerinna mi synes vi er gal som har kjøpt noe så tidlig. Særlig fordi vi skal til Ultralyd om en uke og se om det er liv laga der inne.. "Kunne i det minste venta til det var sjekka!"

Men, 700kr spart! Og det ser tross alt ut som en kommode, ikke et stellebord.

Var vi overilne der? Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7912330-har-dere-kj%C3%B8pt-noe-babyutstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, høres ut som oss!! Vi har kjøpt en kommode på Ikea som var på tilbud, og som vi skal bruke som stellebord på badet. Er en helt vanlig kommode!! Ellers så venter vi med å kjøpe vogn og sånn til etter Ul. Må jo vite om vi må kjøpe vogn til en eller flere :) Tenkte å kjøpe på nettet, og da er det jo lurt å være litt tidlig ute, synes nå jeg :)

Har vel ingenting å si om dere kjøpte den kommoden..

Hvis dere skulle være så uheldig å miste, regner jeg med at dere prøver igjen så fort som mulig, og da kan det jo hende det går bra..

Kommoden får dere jo brukt for uansett!

Når synes dere egentlig at man skal være ferdig handlet? Altså, da tenker jeg på de store tingene som man trenger. Seng, vogn og stellebord og det viktigste av klær. Bebiser kan jo komme tidlig, og de kan komme sent, osv.

Jeg synes ikke vi var så galne som kjøpte det der. FORDI det tross at ser like mye ut som en kommode som et stellebord. Og vi vil jo ha barn, etc.

Hadde jeg kjøpt barnevogn hadde jeg nok sett at folk kan reagere.

Annonse

Vi har det meste vi trenger av utstyr sidn vi venta nr 2..

Men har kjøpt en indisk babyvugge..hadde veldig lyst på den med 1mann, men tenkte vi ikkje hadde bruk for den.angra veldig når ho skrek som en gal om natten og egentlig bare ville bli vugget på:)

Så no har vi kjøpt den, oga vi kom over den brukt på finn:)

E endå bare i uke 7+1, og vet d e tidlig, men skulle noe gå galt e d bare å selge d, eller spare til en blir gravid igjen..

Men d e jo klart, eg ville aldri fylt opp huset med ting så tidlig.

Ser ikkje nokke gale i å kjøpe nyttinge ting om vi komme over de på tilbud. alle penger spart e gullverdt, for d blir fort dyrt når alt utstyret skal kjøpe inn,,

Lurt å sette av litt penger hver mnd, eller kjøpe litt etterhvert..alt ettersom ka hver enkelt vil gjøre

jeg kjøpte vogn brukt i uke 10! Tenkte at skitt heller, mister vi, så kan det selges igjen! Har også kjøpt en del babytøy, og det kan jeg gi bort til venner som får hvis det skulle gå galt! kjøper det jeg kommer over når det er til en god pris jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...