Gå til innhold

Fra barn skal man høre det...


Moniken, mamma til 3

Anbefalte innlegg

Var på besøk på skolen jeg jobber på i dag. Måtte jo vise frem babyen til de nysgjerrige barna. Var innom alle klassene jeg vanligvis underviser i, og i 2. klasse fikk jeg passet mitt påskrevet av en liten gutt. Han så på Ask og så på meg, og så sa han: "...men skal du ha en til?". Takk skal du f... meg ha ;)

Og som om ikke det var nok. Etter mitt besøk i 2. klasse gikk jeg innom 1. klasse. Læreren der sa til barna: "Der er den babyen som lå inni den store magen hun hadde." En av elevene svarte da ivrig: "Jeg synes den er ganske stor nå og, jeg."

 

Så nå har jeg tegnet medlemsskap på Elixia! Hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler*

 

herlig:)

 

Jeg går fremdeles rundt med skylapper og lever lykkelig uvitende om hvordan jeg egentlig ser ut:) tror det kalles fornektelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det. Frem til i dag syntes jeg egentlig at jeg var ganske så smekker. Jeg mener alt er relativt når man har gått rundt og sett ut som en flodhest de siste 3 mnd av svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant???

 

kommer nok til å gå på en smell når jeg stopper opp tenker jeg:) var aldri noe sylfide i utgangspunktet, så er har fire kg igjen til utgangspunktet og 15 igjen til ønsket vekt:) er nå tre uker siden fødsel....så fortsetter jeg som nå, med vafler til frokost og som eneste måltid, ender jeg vel opp nærmere gravidvekta mi enn ønskevekta mi om noen uker:D

 

er sikker på at du er ganske så smekker jeg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, de er jo morsomme da :-) er spent på kommentarene jeg og- når jeg skal besøke "min" 1. klasse!

Standarkommentaren fra en liten kar før jeg gikk ut i permisjon var: Har ikke babyen kommet nå heller?? det spurte han om hver morgen :)) og når jeg sa at den kommer nok ikke før rundt julaften så sa han "da er jeg sikker på at du har eksplodert før" .... heheheh ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! må le litt nå ja.

Er sånn her også. 2 av tantebarna mine spurte om jeg hadde en baby til inni magen min. Vet ikke om en skal le eller grine! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn på 11 år satt og så på bilder fra sommeren 2005. Og da kom det følgende kommentar: Mamma! Så tynn og brun du var der!!

(Ja takk, jeg vet jeg er feit og bleik nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...