Gå til innhold

Fra barn skal man høre det...

Anbefalte innlegg

Var på besøk på skolen jeg jobber på i dag. Måtte jo vise frem babyen til de nysgjerrige barna. Var innom alle klassene jeg vanligvis underviser i, og i 2. klasse fikk jeg passet mitt påskrevet av en liten gutt. Han så på Ask og så på meg, og så sa han: "...men skal du ha en til?". Takk skal du f... meg ha ;)

Og som om ikke det var nok. Etter mitt besøk i 2. klasse gikk jeg innom 1. klasse. Læreren der sa til barna: "Der er den babyen som lå inni den store magen hun hadde." En av elevene svarte da ivrig: "Jeg synes den er ganske stor nå og, jeg."

Så nå har jeg tegnet medlemsskap på Elixia! Hi hi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7912264-fra-barn-skal-man-h%C3%B8re-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har det. Frem til i dag syntes jeg egentlig at jeg var ganske så smekker. Jeg mener alt er relativt når man har gått rundt og sett ut som en flodhest de siste 3 mnd av svangerskapet!

ja ikke sant???

kommer nok til å gå på en smell når jeg stopper opp tenker jeg:) var aldri noe sylfide i utgangspunktet, så er har fire kg igjen til utgangspunktet og 15 igjen til ønsket vekt:) er nå tre uker siden fødsel....så fortsetter jeg som nå, med vafler til frokost og som eneste måltid, ender jeg vel opp nærmere gravidvekta mi enn ønskevekta mi om noen uker:D

er sikker på at du er ganske så smekker jeg :)

Annonse

Hahaha, de er jo morsomme da :-) er spent på kommentarene jeg og- når jeg skal besøke "min" 1. klasse!

Standarkommentaren fra en liten kar før jeg gikk ut i permisjon var: Har ikke babyen kommet nå heller?? det spurte han om hver morgen :)) og når jeg sa at den kommer nok ikke før rundt julaften så sa han "da er jeg sikker på at du har eksplodert før" .... heheheh ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...