tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 åååeh, hun spytter ut sutten og stapper inn gjerne begge hendene...... KONSTANT lille tøvsjura! skjønner hun ikke at hun fåkke låv? ;p
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 smører på innimellom, men er jo max 5 gang pr døgn... og det virker jo ikke så lenge hun blir helt salig akkurat i det jeg smører på
Gjest_1001 Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hvorfor får hun ikke lov til å sutte på hendene da?
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 nei, det har jeg ikke prøvd i det siste.... sist vi prøvde det ble hun bare sinna! ei venninne av meg lot gutten hennes sutte på fingrene når han var baby, han gjør det tidvis ennå... er 5 år, synes ikke det er så søtt;)
Gjest_1001 Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Min suttet på fingrene innimellom når han var helt baby, gjør det ikke så mye nå lenger, 9 mnd, hun er jo ikke så gammel, sikker nyskjerrig på fingrene sine, snart er det vel mest leker som går inn uansett!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Det er helt normalt og virkelig ikke noe man behøver å tvinge vekk, at de putter hendene i munnen! Du kommer til å oppleve at jenta di stapper hender, andres hender, leker, alt mulig i munnen fremover.. det er jo der sansene deres ligger. Jeg skjønner virkelig ikke at du ikke lar henne få gjøre det? det er et stadium de er i og som de kommer til å slutte med. jeg tror at om du hindrer henne i det varer dette stadiet bare lenger? Man kan ikke holde på å ødelegge sanseutviklingen til babyen sin!!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2007 Okei, jeg formulerte det litt feil. At hun putter handa i munnen er jo forsåvidt greit. Men så begynner hun å patte skikkelig på tommeln/pekefingeren, og det synes jeg ikke NOE om - så da tar jeg handa ut og sutten inn, og det har jeg gjort i hele dag! Det var da svært så krass du anonyme skulle være, ødelegge sanseutviklingen du liksom. Haha.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Ikke meningen å være krass med ble bare litt sjokka.. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, hun har jo bare oppdaget hendene sine. Var det jeg mente med å hemme utviklinga. Det er ikke gitt at de kommer til å suge på tommelen bare fordi de går igjennom oralstadiet:)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2007 Tihi. Jaja, jeg skreiv jo egentlig litt feil i innlegget mitt så Nei, er vel ikke gitt at hun skal bli det... vet ikke hvorfor jeg har en fobi mot at hun skal bli en tommelsutter,hehe:D
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Vi bruker votta før hun skal sove .... ellers klarer ikke å sovne...Hun tar votta av 100 ganger før hun sovner...
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Hvorfor ialledager kan hun ikke spise på hendene sine???????????????Det er jo helt normalt å gnage på hendene? Om babyen ikke får lov til det må du jo binde dem da.....
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #14 Skrevet 23. januar 2007 Aha sutte på tommelen du mener..da er jeg enig med deg ja....Trodde du mente generelt å spise på hendene.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #15 Skrevet 23. januar 2007 Hehe,jeg var også tommelsutter da jeg var lita (baby),men det gikk over uten problem:)Lillesnuupp er også slik nå,sutter ikke direkte-men hendene er der nesten hele tiden.Tar de knapt ut når han ruller.Var du på treff i dag?
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 23. januar 2007 hehe ja, det er vel sjeldent man sutter til man blir stor uansett:P ja, var på treff... masse folk!! 9-10stk tror jeg det var, koselig:) men hadde en anna avtale klokka 1 så satt ikke så lenge! du kom deg ikke avgårde?ble vel litt kort varsel..
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #17 Skrevet 23. januar 2007 Jo,jeg kom men litt sent...Du hadde sikkert gått da.Arti for Teodor og få se andre babyer tror jeg;)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 23. januar 2007 Åh? Jeg gikk litt før 1 tror jeg, var du kommet da? Syns jeg husker det kom ei akkurat når jeg dro... nei det var kanskje ei anna:) Var så mange folk der, ikke greit å holde styr på. Vi får møtes på årsfesten vi da hvis dere får årdnet barnevakt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå