rampen_ Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Åh, jeg blir så oppgitt over mannfolket her i huset!!! Nå har det seg sånn at jeg lever med en mann som overhodet ikke ser at ting må gjøres her, og det er greit nok i seg selv, for han sier jeg bare må fortelle han hva som skal gjøres... Helt ok situasjon? Ja... Men: han blir SUR og TVERR og furter værre enn værst når jeg sier hva som må gjøres... enkelte ting kan jeg og gjøre, så jeg ber han ikke gjøre ALt her hjemme liksom!!! Men som snømåking f.eks: det kan jeg bare ikke gjøre pga bekkenløsning og sånn!!! Er tross alt i uke 28... men da er det bare uffing og syting... så nå sa jeg at jeg kunne gjøre det selv, så da gikk han ut i sinne..!!! Hehe.. jaja, det blir iallfall gjort da, selv om han er sint.. Hmm... hva skal jeg gjøre? Andre som har det sånn?
Mamma&LilleKrølle Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Seinne dæ ein klæm æ snuppa mi. Idag kainn æ bære skryt av min som Faktisk e ut å makke snø. UTN at æ ha sport om d!! Men det va værre igår, da hadd du nok ikke fått så mang fine ord om hainn;-) Håpe hainn e likar humør når hainn kjæm inn da. Du får lag nå godt åttn t hainn kjæm inn da sjø
rampen_ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 Mmm.. SIKKERT!! Har ingen store planer om å lag nå godt te han nei!!! no e æ så sinnsykt lei av det der, så om han ska ha nå fårn jaggu lag d sjøl!!!
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hei:) Mannen min er egentlig veldig flink til å ta i et tak her hjemme. Jeg har vært svært trett og pga blødninger har jeg ikke gjort de største anstrengelser her hjemme siste tiden... Han har vasket og stått i Men nå som jeg begynner å komme meg litt igjen og ser litt rundt i kroker og sånn så har jammen ikke vaskekluten vært innom et eneste hjørne så lenge husbonden har hatt "vasketjeneste". Dette er sånt han blir skikkelig sur av om jeg komenterer det! Han blir til tider skikkelig sur om jeg ber han om å gjøre husarbeid han selv ikke synes trengs... Men alt i alt er han flink til å ta en litt større del av husarbeidet når jeg er gravid
rampen_ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 så fint:-) godt å ha en mann som gjør litt ekstra.. han gjør da det han her og, men det må alltid diskuteres og så mye om og men først BESTANDIG
Mizz-Lene Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Haha:)) Akkurat derfor sitter jeg her på BIM akkurat nå. Vi har en deling der: jeg vasker og henger opp tøy og han bretter og legger på plass. Dette har hopet seg opp for han. DA gikk det en kule varmt her, og nå er vel snart tøyet på plass:) Som du sier blir det ihvertfall gjort noe!!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Heldig du da baby-klar. Som har ein mann som ser å gjør ting. Det gjør min svært sjeldn, egentlig. Vi har vedovn, å ved'n ligg ut i garasjn. Eitt stykke å gå, å me bekkenløsning så vil æ heilst slæpp å bær så tungt. Men neida, aldri om det skjer at han hente ved utn at æ spørr. Det e visst lettar å sætt på elektrisk ovn. Synes d e litt greit at vi kainn spar litt strøm på å bruk ved istan æ da, å d bli myy varmar, men neida. Må mas da! Det e liksom det som e værst, å mas så my. Eiller at kvar gang nå ska gjøres, så må æ liksom spørr fleir ganga. Men så plutseli glimte'n t da, å gjør ting. Som idag. Det glede mæ my da:) Bli litt skuffa æ da, når hainn meine at æ kainn gjør det sjøl. Føle liksom atn ikke trur mæ me at æ har vondt. Går jo sykemeldt heim her, å d e jo itj akkurat nå æ har så frøkteli løst t da. Å gå heim i lange tider. Går liksom itj her for moro-skyld.
rampen_ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2007 hehe, ja.. bedre at det blir gjort i sinne... faktisk!!! Men er så oppgitt å lei akkurat nå!!! Har liksom ikke overskudd til å mase sånn hele tia
rampen_ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2007 kjenne mæ meget godt igjen ja, arina... når han uten at æ har sagt nå har gått ut med søpla forvente han storjubel liksom!!! juhu, liksom!! Åhh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå