Gå til innhold

Er det bare jenter i begynneslen av 20-årene som kommer på treff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skjønner godt at du føler deg "eldre" pga alderen, MEN det har vært damer i alle aldere på treff.

Jeg syns det kommer litt ann på personligheten og livsstilen til folk. Ikke bare alder.

Selv er jeg 22 og forlovet med en på 29. Jeg har vært "stemor" siden jeg var 16 år, og mor siden jeg var 20. Venter nå min nr 2 i juli.

Jeg er i barslgruppe med lillegutt og der er det kun jeg som er under 30 år, men de har tatt meg godt i mot og vi holdr fortsatt sammen 1,5 år etter. Så sånn som jeg ser det så har det noe med kjemien å gjøre. Ikke bare alder. Du kan jo komme n gang å se?? Kanskje du har mer til felles med oss enn hva du tror??

Du er ihvertfall hjertelig velkommen.

Hvis alle tenker at alle er så "unge" å ikke gidder å dukke opp, så blir det ihvertfall ikke noen i 30 årgruppen.

Håper vi ses=)

Har fått en merkelig følelse at Tønsberg er den mest fruktbare byen i verden når man er tidlig i 20årene!

Forloveden og jeg har alltid vært veldig flinke med prevensjon og jeg tok punktlig pillen min hver dag..! Tror det er noe i lufta her.. Kanskje i vannet? :)

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...