Gå til innhold

"....du... har du baby i magen din...?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi

i dag kom spørsmålet for første gang fra en i klassen min!

Så da begynner det vel å synes da!

Familie og venner har sett det lenge, og har jo begynt å bruke gravidbukser for noen uker siden, men er såpass slank og går med såpass løse klær at ingen har sett det før nå.

Men var en del som lurte på om jeg bare hadde lagt på meg rundt magen i det siste, eller om det virkelig var noe på gang... hehe

er 17+5 i dag. syns ikke det er så verst å holde det hemmelig så lenge da.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vist det er et mål så. om å gjøre at det ikke skal syntes.... jeg vil at alle skal se den fine magen min jeg!

Skrevet

Så morsomt! Har ikkje fått spørsmål enda eg, men dei fleste veit det jo. Reknar med det blir litt spørsmål når eg byrjar jobbe på Uglebo (fakultetspuben/kafeen på fakultetet mitt)

Blir så glad når framande ser magen min og byrjer smile. Fekk mange koselege blikk på "rygg og rytme"-trening på mandag (der var gjennomsnittsalderen på deltakarane rundt 55-60år)

Deter så deilig at magen byrjer vise synes eg!! :)

Skrevet

Jaaa, magen er herlig når den begynner å vokse skikkelig :) Nesten så min vokste under ultralyden da jeg fikk vite at jeg var 1 uke og 1 dag lengre på vei enn først antatt... hihihihi :)

Skrevet

hehe..så koselig.Hade en artig hendelsen i barnehagen for en stund siden.to 5årige gutter drev og herjet rundt føttene og løp rundt meg,så skubebt en av de borti magen,så jeg sa at de måtte flytteleken utenom meg,fordi babyen i magen liker ikke at det dulter borti magen.

"hæ"?har du baby i magen"sier den ene,så gikk det en stund før det uunngåelige spm kom"hvordan kommer babyen inn i magen"

Heldigvis kunne den andre (som har liten bror) fortelle det,hørte ikke hva han sa,bare et det lo godt borte i snyskavvelen og at "den kloke" sa "det er sant" ;)

Skrevet

Hehe!

Fikk samme spørsmål av ei jenta i 2.klasse (bruke å være vikar i den klassen:)

Måtte jo bare si ja på den, så kom spørsmålet fra gutten som sto at me "Hvordan skal du klare å få den ut?".

Jeg ble helt satt ut, visste ikke helt va jeg skulle svare, så jeg svarte bare d at babyen kommer ut mellom beina..hehe, dem e no så søt de ungan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...