Gå til innhold

noen som har hatt mensenlignende smerter noen uker og spontanabortert?


tulla81

Anbefalte innlegg

Har hatt menselignende smerter siden uken för jeg skulle hatt mensen og frem til nå.(er 8 uker på vei) Når gir det seg?? og har noen av dere hatt slike smerter og spontanabortert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er normalt å ha menslignende smerter i begynnelsen av svangerskapet. Har det selv i skrivende stund, og hadde det med de to første også. Men jeg hadde det faktisk ikke den gangen jeg mistet, så jeg tar det som eet godt tegn at jeg kjenner dem igjen nå. De kommer av at livmora vokser og at ligamentene (livmorbåndene) som holder livmormuskelen på plass i bekkenet strekker seg. Men jeg synes du skal ta kontakt med jordmor eller lege hvis du føler deg usikker, det er ikke godt å gå sånn og bekymere seg.

 

Ønsker deg lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har hatt 2,5 uke med blødninger. Fra uke 9. Noe mensmurring også men ul har vist at alt er ok. Men dette er kjempeekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også menssmerter i tak med gjevne mellomrom, og har forstått det slik at det skal være sånn. Er imidlertid ultrakvalm og spyr også - så ganske sikker på at alt er ok sånn foreløpig i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Er beroligende=) Skal på kontroll neste uke så får smöre meg med tålmodighet! Jeg har mista selv engang, men kan ikke huske jeg hadde sånne smerter da heller så jeg velger å se på det som godt tegn.. Önsker deg også masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja, vi får satse på at alt er som det ska med oss beggel=) Jeg er kvalm og har null matlyst, men spyr heldigvis ikke!! Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Har ennå ikke hatt noen blödninger, men står på forskjellige sider at det er normalt og ha mensenlignende smerter og småblödninger så vi får satse på at det gjelder for oss også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...