Anonym*Gullklump* Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Når bør vi begynne å planlegge bryllupet vårt? Samboeren min fridde til meg på lørdag og vi har allerede bestemt dato. Men hvor lang tid i forveien bør vi begynne å planlegge tingene?
Dubbe Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Dette MÅ bestilles ganske raskt: -Kirke -Lokale -Catering m/servering -Fotograf -Frisørtime -"Dill & Dall"-time :stelling av huden, negler osv. Seinere: -Gjesteliste -Sende ut invitasjoner (svarfrist 1 mnd før bryllupsdatoen) Her er en link til f.eks bryllupsinvitasjoner: www.bryllupsbutikken.no (den brukte jeg, STRÅLENDE fornøyd!) -Bestemme seg for farver, dekorasjoner ect -Lage bordplan -Ringer? -Morgengave Og så, det store, selvsagt finne kjole, bestemme forlovere, toastmaster. - Finne noen til å pakke opp gaver - Noen til å bake kaker? Håper dette var litt til hjelp!!!
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Et generelt råd mange forholder seg til, er å starte ca ett år i forveien. Da er du som regel tidlig nok ute ifht kirke, lokale, fotograf osv. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå