Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Har ammet jenta i snart 3 måneder. Det har egentlig gått fint. Men har alikevel hele tiden følt at amming er stress og mas. Føler at jeg ikke er noe flink, plages med vont i ryggen osv... De siste dagene har jeg gitt henne mme pga treg utdrivningsrefleks osv... Lurer på om jeg skal "spare" meg selv og slutte og amme? Tenger å høre fra dere "flaskematere" at dette ikke gjør meg til et dårlig menneske og at dere skal fortelle meg at dere har flotte friske unger selv om alle maser om amming hele tiden. Ble vel litt kronglete dett. Men men...
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Det er som jeg sier: Det viktigste er at babyen har en glad mamma med energi til den lille:) Ikke amming for enhver pris - og den som bestemmer det er mamman og ingen andre!!! Lykke til med valget hvis du ikke allerede har bestemt deg! (Er ikke helt sikker på det av innlegget ditt...)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kan nå bare gi deg min egen erfaring. Syns også amming var litt pes,slit,vonde pupper..osv.. Vel her ordna gutten min opp selv,når han var 7 uker nekta han helt å ta puppen lenger. Var veldig varmt,han fikk ingen god suge teknikk.. så jeg ga opp da og begynte med mme. Får være helt ærlig å si at det var den beste beslutningen jeg har tatt når det gjelder lillegutt Fikk en mye mer fornøyd baby,han sov bedre, spiste sjeldnere og var mye gladere. Nå er han blitt en stor gutt på nesten 8,5mnd. Vært forkjøla 1 gang,så han er en frisk og rask gutt som har fått mme siden han var ganske liten. Nå drikker han kun 1 flaske om dagen og spiser godt med fast føde Lykke til uansett hva valget ditt blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå