Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 trøtthet,deprsjon.hodepine,vondt i ryggen,vedig svimmel. kommer altid 1 uke før mensen,føler meg litt apatisk fordi jeg blir så deppa..fler som har det slik? hørt psprøyte kan hjelpe? eller en type antideppresiva? jeg går på cipralex så rart jeg har det slik..men virker kanskje ikke på det?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 jepp,har det akkurat likt som deg...godt å høre at det ikke bare er meg...det er helt forferdeli.... går på zoloft
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 men du har det slik forde? ja skjønner du det??skal vel hjelpe? jeg går på cipralex..hmm tar du no for det?annet en zoloft?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har også alltid hatt det slik, i perioder vært deprimert bestandig og ikke bare før mens. Det er noe DRITT!! Har ikke fått mensen igjen etter fødsel, og har nå satt inn hormonspiral. Det hjelper ikke på humøret hvertfall, er bare deppa. Så nå blir det 'spennende' å se når mensen kommer tilbake, om jeg får samme pms dritten som jeg hadde før. Kviser en uke før mens, sinnsykt irritert på alt og alle, griner for ingenting. Blæ.... Kanskje jeg også skal prøve cipralex - men man kan kanskje ikke ta det hvis man ammer?
AnonymeAnine Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg blir også deppa når jeg er pms. Da jeg gikk på p-pillen var jeg bare litt bedre. Nå bruker jeg kobberspiral. Spurte legen om hun kunne anbefale noe i kostholdet mitt som dempet pms, men hun er jo lege, så hun kan ikke sånne ting:-) Hun visste bare om antidepressiva, men jeg synes det virker litt drastisk. HI: Hva er Cipralex???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå