Gå til innhold

Har dere mista masse hår???


månefuglen og lille thea

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke mista noe hår enda, er livredd for å miste, har tynt hår fra før av. Spiser multivitaminer, dette hjelper vel litt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Med 1 mann begynte jeg ikke å miste håret før etter ca 4 måneder. Nå synes jeg at jeg begynner å miste mer hår enn vanlig, spesielt når jeg har dusja. Må innrømme at jeg er ganske redd ja.. hører jo skrekkhistorier om de som tetter sluken på frisøren og sånn. Og om folk som får store skalla partier. huffa meg.. håper det ikke blir så alt for mye mer enn med forrige mann.

 

Tror desverre ikke det hjelper med multivitaminer, for det er hormoner som gjør at håret faller av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mista et eneste hårstrå på mange mnd tror jeg og har så sinnsykt tjukt hår nå at det rekker jo ikke å tørke fra den ene dagen til jeg går i dusjen igjen dagen etter... Jeg må alltid tynne det ut masse hos frisøren så jeg ser faktisk fram til at noe forsvinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe hormon greier som gjør det. Mange sier det er på grunn av ammingen, men i følge frisørene er det hormoner pga svangerskapet som gjør det.

Vet om mange som har fått store skalla partier og viker i pannen pga ekstremt håravfall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HERREGUD- jeg som har så tynt hår fra før......... jeg kan bare ikke miste mer hår jeg............ grøss og gru- ser for meg meg selv med store skallete partier på hodet..... uuuuææææææææææ :-((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff skremmer dere jeg nå. Det var IKKE meningen altså! Det er vel det store flertallet som ikke mister så mye da!Men det er vanlig å miste litt mer enn vanlig. Men jeg tror IKKE du blir skalla altså.

Hører vel til sjeldenheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har SINNSYKT tykt hår fra før, og har faktisk fått tykkere hår under amming. Alle gangene. Tror dette er veldig individuelt altså.. Jeg må til frisør snart å tynne ut, ellers ser jeg snart ut som en løve her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...