2barnsMamma28 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 jeg ser dere til stadighet skriver om det, men jeg vet ikke hva det er
Makka Pakka Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg ble strippet ved forrige svangerskap. Da hadde jeg allerede gått noen dager over termindatoen og legen hjalp litt på for å få fødselen i gang. Det hun gjorde var å stikke fingrene inn "der nede" og "pirke" bort i vitale deler. Hun fjernet en hinne eller noe(???), jeg husker faktisk ikke lengere presis hva hun gjorde. Det var litt ubehagelig, jeg blødde litt etterpå men ellers ingenting. Det var altså få å hjelpe kroppen litt til å bli klar for å føde, forhåpentligvis å skynde på hvis det viser seg at babyen lar vente på seg. Jeg håpet at riene mine ville starte etterpå men det gikk ennå ei uke før fødslen min kom igang.
SaNdRa & RiNa Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Lurt på dette jeg også. Stripping var jo også en ting og kalle det....
2barnsMamma28 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2007 takk for svar, ble klokere nå
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 ...mannen min GLEDER seg til jordmor skal strippe!!!
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jaja da har han en overraskelse i vente min mann ble forferdet da de skulle kjenne på livmorhalsen og tok spenntak for å kjenne skikkelig etter. Han mente at det så grusomt brutalt ut!!! Han syntes utrolig synd på meg og lurte på om ikke det der legen holdt på med gjorde grusomt vondt. Stripping ser vel sikkert enda mer voldsomt ut vil jeg tro, ettersom de da skal dra litt i saker og ting der inne.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Jordmor eller lege tar fingrene inn livmorhalsen til munningen og drar vekk ei hinne. Au ja.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Det samme gjorde mannen min. Han ble blek da jeg fortalte at dette var barnemat i forhold til fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå