Gå til innhold

Fryyyyyyser så vanvittig!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ligger konstant under et ullpledd..

er 4+6, og har bare dette symptomet på graviditeten + ørlittegranne ømme brystvorter...

Skal det ikke være mer? Blir bekymret over at det er dødt jeg.. elr spiren min ikke vokser..

Noen som har erfaring?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du..

 

Trenger ikke å være noe galt på gang selv om du har få symptomer. Jeg er nå 11+2, mine symptomer hittil er at jeg fryyyyyyyyyyser, er trett, tørst og ømme bryst. Ikke vært kvalm en dag hittil. Så det går.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sinssykt kald. Har på alle ovner i hele huset og massevis av klær på meg selv. Men er like kald! Ellers har jeg ømme pupper.. og er ganske trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 6 uke og har absolutt ingen symptomer annet enn at jeg tisser mer. Tror nok vi bare skal være glade, symptomene kommer nok. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 4+5 og jeg fryser også hele tiden. Og jeg som aldri har vært en frysepinne... holder på å bli galen... ellers er jeg litt kvalm av og til, men ellers fin form. Tror nok at alt er bra med spiren din.. klem, og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg fryser oxo noe helt vanvittig..trodde d bare var meg jeg..godt å vite at andre føler det samme:)

jeg er nå 5+6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det er flere... trodde jeg var alene om dette.....

har frøset noe voldsomt de siste dagene!! Ellers ømme pupper. For et par uker siden var jeg pleget med luft i magen og oppblåsthet.. men dette har sakte men sikkert minsket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...