frøken~synge~vil Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Før sovnet hun av seg selv rett som det var, med da hun var ca 4 mnd, ( 6 mnd nå) så sluttet hun med det. Hver kveld og vær lur er en kamp, med mindre vi er ute å triller. Det har begynt å gå ut over ryggen og kreftene merker jeg, for jeg må holde og stryke på begge hendene mens jeg synger eller hvisker kjempe nærme ansiktet hennes. Jeg har prøvd å sitte og snakke til henne rolig osv. osv. helt til hun sovner, men det skjer ikke. Da begynner det med småsutring, og ender med at hun skriker seg opp skikkelig, og får sånn nå-ble-jeg-såra-gråt. Finnes det noen gode råd der ute?? Trengs virkelig.. Hilsen
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Hvis hun sover på magen, kan du snu henne når hun skal legge seg hver kveld og klapper forsiktig på rompa mens du synger. Men du må nok være litt tålmodig, det tar nok noen dager før det fungerer! Lykke til!
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 har det på samme måte her, snuppa er kjempetrøtt kl 19, legger henne i senga, og da begynner hun å rulle seg rundt å hoie å sprelle.. hun er 7 mnd..begynnte slik for ei uke sia omtrendt.men jeg lar henne surve litt, så går jeg inn å plugger smokken når jeg syns det har gått lang nok tid, gjør slik 4-5 ganger, og tilslutt sovner hun. håper det gir seg etterhvert, var så greit før når hu bare snudde hodet til å sovna.hehe:) lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå