Søtnosmamma Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Den "lille persillen" i magen min har blitt så stille. For noen uker siden var det full rulle mens den siste uka har det vært veldig stille. Bare noen få spark av og til. Jeg har vært sjuk men trodde ikke "lille persille" skulle bli slapp...? Noen flere som meg? Jeg er i uke 23 nå.
VinterSol+2 Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 etter hva jeg har forstått så kan babyen bli mer stille og slapp når mor er syk. Iallefall har jeg hørt flere si dette når de har vært syke,,
gledeseg:) Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har det også slik.. Babyen var nesten hyperaktiv fra uke 17 og fram til 22-23, men de siste ukene, er nå i 26, så er den nesten helt stille. Hadde det ikke vært for at jeg kjenner noen få spark/bevegelser i løpet av døgnet, så hadde jeg nok dratt til legen. Hvor rolig skal det bli før man trenger å bekymre seg, liksom? Det var så mye kosligere før da den sprella som bare det!!!Kunne til og med se magen røre seg skikkelig, men så plutselig var det slutt:( Kjedelig for sambo også, som gjerne vil hilse på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå