Gå til innhold

Jeg kommer innom og spår litt i kveld :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

MEN kun av tråden min under her.. ;) det er kø, så skriv dere på der, litt lettere å få med meg innleggene deres da :) og ikke send postmelding om spåspm, med mindre jeg sier det :) det blir sniking, og urettferdig for de andre som venter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei twig..da setter jeg meg opp på lista di:)

jeg skal ta en test om 3-4 dager tenkte jeg,,,jeg lurer på om jeg har en spire i magen min nå?

hva får du opp?

jeg er født 08.04.84.

Skrevet

hei twig...takk for at du tok deg tid til å spå meg... har svart deg under den andre linken..fordi du ville ha noe presisering....

takk!!

JEG HATER JULEKAKER!!

Skrevet

Hei=)

Er gravid, og lurer på noen ting...

- hvilket kjønn det er

- om svangerskapet går bra

- om du får opp når eg føder (har usikker termindato)

og så lurer eg på om vi flytter snart, og om vi da kjøper eller fortsetter å leie.

meg: 27.08.81

han: 03.11.83

lukas: 24.12.05

På forhånd tusen takk=)

Skrevet

hei twig.

lurte på om du kunne se på meg i gjen:)

du så på meg for ca 2 mndr siden. og så graviditet i januar.... får du fortsatt opp det? og får sambo jobben han har søkt på, eller må han vente enda lenger?

jeg 230982

han 040382

Takk for at du tar deg tid:)

Skrevet

Hei

Kan du være så snill å spå meg.jeg har sendt flere innlegg uten å få svar.

Jeg har blitt spådd før men vil forhøre meg litt med deg da jeg har hørt at du er flink.

skal begynne å planlegge flere barn nå og lurer på når jeg blir gravid og hvilken måned og dato jeg føder i og hva slags kjønn jeg får og om alt går bra med barnet og om det er friskt.Håper du kan gi meg et svar.

er født 301272

samboer 061174

Mvh

Skrevet

Kjære Twig!

Det var jeg som var født 06.09.76, men har mars, ascendanten og venus i vekten.

Både du og Morri spådde at jeg vil møte en kjæreste i sommer, og du spådde også 4 barn på meg..!

Er jo 30 nå, så det hørtes litt mye ut... men hadde vært koselig det :)!! Er det mulig at det ene av de 4 er en tidligere graviditet som endte med abort, eller er det 4 fødte barn du så..??

Klem!

Skrevet

jeg er født 290482, og sambo 041072. ser du om jeg gravid eller om jeg blir det snart? og evnt kjønn....

Skrevet

kjære twig =)

Så du når når vi kom til å flytte inn i huset? Å er noe forandret ang. en graviditet på meg? Er rundt el snart..

Når ser du noen barn å hva ser du?

Ser du fortsatt bryllup på meg å sambo i 2008 ( vår ) eller er det forandringer der?

Håper du vil svare... ( Har sendt pm også viss du heller svarer på den )

Tuusen takk =)

Asofe

110187

Skrevet

Jeg mente at dere MÅ legge disse innleggene deres under den andre tråden.. hehe

Skrevet

Hei Twig,

Det går rykter om at du er flink på noen av de forumene, så jeg hadde blitt veldig glad hvis du rakk å spå meg:-)

Jeg er født 30.07.74. Jeg håper på å snart bli gravid. Har ikke prøvd så lenge, men lurer på hvor lang tid dette vil ta. Hva tror du? Er også spent på kjønn og evt. hvor mange jeg evt.får tilsammen. Kan du evt. se aldersforskjellen mellom disse barna?

Takk:-)

Skrevet

Hei Twig...

Lurer på følgende!!

Ser du et sterkt forhold mellom meg og mannen min??

Får vi flere barn? Evt når og kjønn!!

F 200178

Han 261272

Takk takk

Skrevet

Ser du noen barn på oss? 141076 og samboer 240773. Og klarer du å se om jeg fullfører studiet mitt i vår?

Klemmer til deg

Skrevet

Hei Twig.

Håper du kan hjelpe meg. Tror jeg har funnet mannen i mitt liv. Vi har vært sammen nå i 8 mnd. Problemet er at han bor i Stavanger og jeg i Oslo. Har vi noe fremtid isammen?

Jeg: 10 09 75

Han: 29 03 76

På forhånd takk!

Skrevet

Heija...:)

Ser du enda jente på meg nå?

f290384

Klem:o)

Skrevet

Hei jeg ønsker også å bli spådd;)

Jeg er født 16.06.82

Mannen min 07.04.81

Er gravid i uke 20 nå. Termin 19.Juni.07

Det jeg lurer på er om du kan se hvilket kjønn det blir?

Og når babyen melder sin ankomst?

Vil fødselen gå raskere enn sist?

På forhånd takk!

Skrevet

Som du ser av nicket mitt, har vi fått vite på UL at jordmor trodde det kom en jente til:D Vil bare vite om det er heeelt sant?

Skrevet

Hei snuppa!!!!!

Kan du se kossn d går med denne graviditeten?føler meg så urolig hele tiden..merkelig dette, va ikkje sånn sist.

kjønn?

Skal i møte med sjefen fredag, grua meg litt..ser det ut til å gå bra?

f:15.06.80

blir veldig glad for svar!!

Klem

Skrevet

Hei hei. Lurer på om jeg blir gift og ev nårtid? Og blir det flere barn. Har 2 fra før. Er født 140276. Mannes er 020874. Håpe håpe på svar:-)

Skrevet

Ei som er litt spent her,ser du noe ang. graviditet?

f.04.08.83

:D Ikke min f.dato da,hihi

Skrevet

Jeg mente at dere MÅ legge disse innleggene deres under den andre tråden.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...