Gå til innhold

November: Hva foretrekker dere?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Sparkebukse eller todelt?

 

Selv klarer jeg ikke helt å bestemme meg jeg.. synes det går greit med todelt når hun bare har body og bukse på..blir litt styr med jakke utenpå, men hun er jo så stilig i hettejakkene sine også da:) Mamma, altå Jennys mormor hadde kjøpt olabukse til henne her om dagen.. var kjemefin i den assa:) Den hadde sånn skikkelig bred strikk i livet, det er de buksene som er best, eller hur? Hadde kjøpt den på cubus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i grunn fornøyd med begge deler. Men vi har mest todelt. Upraktisk med jakke ja, men de er jo så tøffe med det :) Liker bred strikk i livet, noen av de er så tynne og stramme. Og sparkebuksene må selvfølgelig kunne åpnes nede, så det er enkelt og skifte bleie.

Vi var i bursdag i forgårs, da hadde han bukse, skjorte og vest. Så upraktisk og så stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av "ordentlige" klær foretrekker jeg snekkerbukse foran bukse+jakke/genser, rett og slett fordi gensere bestandig havner oppunder armene og jeg må rette den ut hele tiden og det irriterer meg! Men jeg har noen sett jeg bruker fordet, de er jo fine.

 

Så et dumt spm: hva er egentlig forskjellen mellom sparkebukse og pysjamas? Begge er for meg sånn hel drakt med eller uten fot... bor i Frankrike så jeg har ikke lært meg de norske navnene på alt! :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mest praktisk med sparkebukser. Også synes jeg det er så søtt med sparkebukse. Men er jo stilig med bukse og jakke:) Bruker skjelden jakke/genser når hun har bukse på, bare body+bukse. Synes buksene med bred stikk er best. Kjole er jo også et must, hehe:)

Men foreløpig bruker jeg mest sparkebukser og hele drakter, for vi har ganske mange av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...