Bibi m/2 nå (",) Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Er litt redd for det selv, synes tiden går såååå sent!! Trenger ikke å bli eeeenda lengre å vente..... Har en ekkel følelse jg kommer til og bli satt tilbake jg... =( UL på torsdag!
åh.mai du skjønne gutt Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Tror det hadde vært andre ting jeg var bekymret for en det, men vi er forskjellige. Skjønner at det er litt kjedelig og bli satt tilbake, men tenk som så at barnet ditt skkla du ha hele resten av ditt liv og da betyr kanskje ikke en uke eller noen dager så mye. har du barn fra før?
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg hadde litt det og ble det også- en uke. Grunnen til at jeg var nervøs var i forhold til overtid. Gikk nemlig på overtid forrige gang og ble igangsatt dag 13 pga lite fostervann, morkaken var blitt dårlig. Den gangen var første overtidskontroll dag 10 ( I bergen) og da var alt vel. dag 13 ble jeg lagt inn. Nå er det vanlig igjen med første kontroll dag 14....Går jeg på overtid igjen, kommer jeg til å insistere på kontroller tidlig, særlig siden de forandret terminen min.
togoegutter Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Jeg ble satt tilbake 5 uker jeg.... skikkelig nedtur! Men så kom jeg til å tenke på at det faktisk ble lettere for meg å fullføre semesteret på skolen, og at det viktigste tross alt er at alt er bra med den lille. Også fikk jeg jo to ultralyder Ventetiden ble noe lenger, men det er uansett så spennende, så det er ikke noe å være redd for.... dessuten har jeg bare hørt om 1 annen som har blitt satt tilbake så mye. Lykke til!!! =)
Jeenie Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 spiller jo ingen rolle EGENTLIG hva de sier på UL... babyen kommer jo når den er klar for det og ikke etter hva ultralyd-folka sier...
fox`y Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 jaaaaaa er redd for d..for jeg har blitt så SVÆR.så håper den ikke blir sotte tilbake.. får vell vite d 9 februar.xxxx fingrene jeg...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2007 Heisann, ja jeg har ei heeerlig jente som vil bli 6 år når neste "mann" kommer =) Ikke ta meg helt feil her, hehe....klart det er jo ikke kriise...og seff er det viktigst at bebisen har det fint, og er frisk!!!! Men gleder meg så utroooolig til å se smuskien og holde h*n i armene mine!!! Men h*n må seff ta den tiden h*n trenger =), bare er så utålmodig, synes 9 mnd er lenge...hehe Gleder mg å treffe smuski =)
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Jepp.. jeg har ikke lyst til å få treminen sattt en mnd tilbake.... Mye heller en mnd frem.... Synes det er lenge å vente. Er bare i uke 13 nå.... synes det virker som en evighet til 8.aug...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2007 ja....sant?!! Endelig noen som skjønner hihi ..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Uansett om man blir satt frem eller tilbake, så kommer ungen når DEN vil... Etter å ha mistet en gang, så bekymrer jeg meg lite over slike ting. Det finnes andre ting som er viktigere, og jeg er glad for hver dag jeg får være gravid!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Jeg ble satt tilbake ca 1uke...seff syntes jeg at d var litt kjipt da, men d viktigste er jo at babyen har d bra:) Forstår at d går sent, men etter uke 20går d bittelitt fortere (Jeg synes i hvertfall d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå