Gå til innhold

Emmaljunga Duo Edge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestemt meg. Det blir en Emmaljunga Duo Edge i fargen elk, på meg. Og jeg gleder meg allerede til å kjøpe den. Det er ikke så mange Edge med den fargen i salg i Norge, så den må bestilles. Det blir en del venting, men det er verdt det.

:)

Har hatt Edge før, og var veldig fornøyd. Noen andre som har erfaringer med denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har og bestilt emmaljunga edge. Ble fargen jungle på oss. ville ha en farge som ikke alle andre hade. Så måtte belage oss på litt ventetid her og. 12 uker bestillingstid, så er bare å smørre seg med tolmodighet.

Har ikke noe erfaring selve enda, men har hørt at det skal være en bra vogn. Foruten den er stor og tung så er det nok ikke noe annet negativt og si.

Skrevet

Bra vogn, deilig å trille.

Tips: impregner den med spray, den er ikke vanntett. Når det duskregner gidder man jo ikke å ta frem regntrekket:)

Skrevet

takk for tipset, det var jo kjempe smart, hadde jeg ikke tenkt på. Da slipper man jo å dra på regntrekket i hu og hast når det duskregner litt.

Skrevet

JEg gjorde nemlig ikke det... og lot kalesjen være sammenslått da vi kom hjem. dagen etter var det hvite fiiiiiiiiine foret skjoldete av svartfargen på utsiden:(

så husk også å ta kalesjen opp igjen når vognen parkeres etter tur!!

Skrevet

Takk for gode råd. Jeg gleder meg til å bestille og til å vente på vognen.

Denne vognen er virkelig "Mercedesen" blandt vogner!!

Skrevet

Vi har Emmaljunga Duo Edge, og we løøøøøv it! Robust og solid understell, gode, bede dekk, bred og stor men lett bag osv osv. Har aldri angra på vårt vognvalg! (enda enkelte fraråda oss merket fordi det ikke var særlig kavlitet... vrøvl!) ;-)

Skrevet

Denne vogna er vel blant de få vognene som virkelig er av GOD kvalitet. Emmaljunga er en svensk vogn OG produseres i Sverige. Og er tilpasset det nordiske klimaet.

Det er bare Emmaljunga og Hartan (tysk vogn) som produseres i hjemlandet. Simo for eksempel, produseres i Kina, og så sendes den til Norge og så settes Simo navnet på her. Og så kalles den "norsk". Ikke bra vet du.

Nei, dette er vognen med kvalitet langt over de aller, aller fleste.

:)

Skrevet

Vi har en Duo Edge som triller på 6.året nå. Ble brukt først til førstemann født i november 2000, så til søskenbarnet og nå til lillemann. Det vil si at understellet har vært "på veien" mer eller mindre sammenhengende disse årene og bagen og sportssetet har også vært massivt brukt. Vogna er suveren!! Bagen er stor og god, sportssetet romslig og stødig - og for oss som har hatt store/lange barn er dette en fordel. Vi har fylt luft i hjulene en gang ellers ingen driftsproblemer. Vogna har vært med på 5 flyreiser, 3 sydenturer og to bilferier, ingen problem. Om jeg skal ha noen innvendinger må det være at den er såpass stor at man kan bli lei av å dra den inn og ut av bil, men ofte kjøper man jo etterhvert en ekstra vogn uansett - en trille e.l. Og så er kalesjen falmet noe etterhvert. Så jeg sier bare løp og kjøp!!

Skrevet

Hei!!!Hvilken spray bruker du og inpregnere med?? Og hvor får jeg kjøpt den??Har vogna helt ny-stående i gangen den er bare så fin:)

Skrevet

Vet ikke hva personen med ideen har brukt, men jeg har tenkt å kjøpe vanlig imprigneringsspray. Selges iallefall på de fleste skobutikker;)

Skrevet

Jepp, vanlig impregneringsspray som funker på tekstiler. Test på stellevesken først;)

Skrevet

Har vært så heldige at vi får en liten før forrige er feridg med å bruke Simon sin- og da har vi fått arve en Emm. Duo Edge som var ny i 2001. Må si at den ser helt flott ut, kan ikke finne tegn til slitasje. Og deilig med så stooor bag da....Må jo være god kvalitet da den holder seg så godt, er jo en stund siden 2001!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...