Mamma`N Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 om jeg har fått det til så har jeg lagret et bilde av meg selv i uke ca 23....alle sier jeg er så sinnsykt stor... synes egentlig det er litt unødvendig av folk og gå og si slikt...når man er gravid kan man likosm bli kalt alt...hvor ble det av litt av respekten??
Ma-i Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Ja, skam på seg til dem altså. Gravid er en brag i seg selv. Vær stolt av deg selv du. Ingen er FOR stor, FOR liten, FOR pysete... man er seg selv og gracvid. Flotte er dere alle sammen klem. Svar tilbake noe slemt du, og om de reagerer så bare si, trodde alt var lov nå jeg når jeg er gravid, eller er det bare dere som kan si hav som helst nå da?
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Vet følelsen, møtte en gammel bekjent som jeg har gått på skole me, åg han spurte hvor lenge jeg hadde igjen, åg da sa eg 5mnda. Åg da sa han "Herregud, e d så lenge til, d ser no ikkje sånn ut". Dettan va da i adventstia... Følte meg som den hvalrossen der eg satt.. Situvasjon blei ikkje nåkka bedre når ei anna sa "Hysj! Sånt sei man ikkje uannsett kor stor dem e!".. Ho meinte bare godt, men d gjorde faktisk situvasjon enda flauere! Heldivis så klarte eg å komme me en kjapp en tilbake "Ja eg har no i hvertfall ei unnskyldning tell å se sånn ut, ka e di unnskyldning?:P" Ågså flirte vi alle sammen, så d ordna seg jo:)
Mamma`N Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2007 hehe...ja man må vel kanskje svare litt tilbake tror jeg,,,,men så dere bildet?? hva tenker dere?
**Min nydelige Milla** Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kunne ikke se bildet. det var et rødt kryss i bildet som skulle være der. Vet ikke om andre kanskje får sett det jeg. Men enig over her, det er ingen som er for stor eller for liten. Alle er forskjellige.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jeg blir kjempestolt når folk sier jeg er stor i magen:) Det beste komplimentet jeg kan få. Det er jo babyen som gjør magen stor og det skal vi være stolte av!!
Mamma`N Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2007 ja det er jo ikke det at jeg ikke er stolt... ikke missforstå de ihvertfall...men bare hva folk egentlig får seg til og si som overrasker meg
Mamma&LilleKrølle Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Ja folk kan si det utroligste. Men jeg bryr meg ikke så mye om, er stolt av magen min. Og syntes det bare var koselig at den kom så tidlig som den gjor. Men da jeg var på handel i januar så var jeg på en barnebutikk å kjøpte noe babytøy til den lille. Bak disken så sto det en slik plagsom butikkdame som er alt for nyskjerrig og som snakker hele tiden. Hun måtte jo snakke til meg også, og sier: " Ja, du skal vel snart ha du?" hehe.. Måtte le godt da. Da var jeg bare kommet halvveis. Da jeg dro derifra så angra jeg meg for at jeg ikke fortalte hvor lang tid det var igjen. Da hadde hun nok blitt flat i maska da!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Finner ikke albumen din en gang jeg, kan du ikke legge link her da... Var en her om dagen som sa til meg at oi, du er høygravid du... Ehh nei vennen, 3 måneder igjen enda jeg. Så folk vet egenlig ikke hva de skal si når de ser gravide tror jeg..
gledeseg:) Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Jeg syns nå det er litt trist å få høre hvor liten jeg er hele tiden, jeg da... Absolutt ikke noe gøy!! Skulle gjerne hatt den store, fine gravidmagen jeg, men nei da:(
Mamma`N Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2007 åssen får jeg lagt ut link da?trodde jeg hadde lastet ned bildet og lagret det men den gang ei hehe
Simba81 Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Hehe...en bekjent av meg hadde sagt til ei venninne at jeg var jo i 8-9 mnd, og at jeg var blitt så stor Vet ikke helt hvor lenge han tror damer går gravide men...er i uke 19, og har vel kanskje gått opp en 5kg fra 55 til 60 kg! Mange rare meninger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå