Gå til innhold

Hvor mange drikker Alko-FRITT i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så mye om dette drikking og ikke, og d amest alkohol.

Så da spør jeg. Hvor mange koser seg med alkoholFRITT alternativ i svangerskapet?

Jeg har allergi som gjør at jeg ikke kan drikke vanlig øl, kun litt velgjæret som Guinness eller annet Stout, det finnes ikke som alkoholfritt så det har jeg ikke drukket siden jeg fant ut jeg var gravid.

Drikker ikke rødvin da jeg har reagert med utslett, elveblest ol... men fant ut at alkoFRI rødvin, kunne jeg drikke uten utslett , så det har jeg kost meg med flere ganger. Og det er KOS, fordi jeg liker rødvin, bare ikke kløe og utslett, men nå kan jeg kose meg med alkoFRI rødvin hele tiden.

Liker cider også og Hvitvin så det har blitt noen flasker alkofritt av det også.

Syns det er smaken som er god ikke rusen så ber om alkofri ellers også jeg da.

Er skikkelig kos med vin og kjeks da.

andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv en meget stor tilhenger av øl, og er derfor veldig glad for at det finnes alkoholfrie øl som faktisk er gode.

Skrevet

Her går d i munkholmen åg alkoholfri sjamis! :)

Drakk dette på nyttårsaften åg hadde d kjempe arti, måtte sjekke flere ganger om d virkeli var alkoholfritt!

D kommer ikke ann på rusen man får av alkoholn, men av rusen man får av godt selskap!:)

Skrevet

Jeg tar meg en munkholm en gang i blant... men det går for det meste i vann og juice o.l....

Skrevet

jeg liker ikke øl, så det er ikke noe problem for meg... Men på nyttårsaften hadde jeg kjøpt en alkoholfri vin, som jeg hadde til kalkunen. Den var veldig god synes jeg.

Ellers drikker jeg stort sett bare vann, juice og innimellom litt brus.

Skrevet

Jeg drikker ikke alkoholfritt øl. Men jeg drakk alkoholfri champange i mitt bryllup. Ellers drikker jeg bare juice, brus, vann etc

Skrevet

Jeg drikker jo og bare jucie og vann om dagen, men når jeg en sjeldent gang blir me venninene mine på fest så går d i alkoholfri sjampis:)

(Hørtes nesten litt ut som at jeg sett å drakk store mengder sjampis om dagen;)

Skrevet

Hei:) Jeg liker ikke øl, så munkholm og andre lett/alko-frie øl typer styrer jeg enkelt unna. Alkoholfri vin synes jeg ikke smaker noe godt, så her går det mest i San Pellegrino, vann, juice, brus og saft :)

Skrevet

San Pellegrino?? Hørtes godt ut!

Hva er d? er litt grønn på sånne drinker:p

Skrevet

San pellegrino er vann med bittelitt bobler i. Fås kjøt på Centra, Meny, Ultra osv.

Skrevet

Åja:)

Thanx!

Hørtes ut som en slags alkoholfri drink:)

Da ska eg løpe å kjøpe:)

Skrevet

Dere som har drukket GOD alkofri vin;

Hva heter de??!!!

de jeg har prøvd smaker pyyyyyyyyton, ikke i nærheten av vanlig vin..:(

Skrevet

Blir litt alk.fri øl..liker best clausthaler...mye bedre enn munkholm synes jeg. Synes alk.fri vin smaker dritt :( Men det beste er...når du har gått lei alt av brus, munkholm osv- å ta en fruit fusion! Kjempegodt! Bare muddle (mose/presse) valgfri frukt i et glass og fylle på med knust is og toppe med sukkerlake, juice, min vann eller lignende. Kjepe fresht og deilig :)

Skrevet

Jeg har fått skikkelig smaken på munkholm jeg, nesten litt synd jula er over, for julemunkholmen var jo bare helt fantastisk. Tok en slurk av ølen til samboern her om dagen, og det smakte jo helt pyton, som om noen hadde helt ren 96% oppi pilsen eller noe, hehe:) Alkohol er ikke godt nå nei..

Skrevet

Sist var det en Kalifornsik en.. også en Australsk var god..

men som vanlig glipper det med navn.. hormontåka har tatt hjernen min...

Skrevet

Jeg drakk alkoholfri champagne paa nyttaarsaften. I jula gikk det mest i paerecider. Synes den er kjempegod. Men saann til vanlig er det mest farris her i gaarden...med litt sitron oppi. Det er godt, det.

Skrevet

Saa at noen lurte paa hva de alkoholfrie vinene het. Den alkoholfrie drikken jeg drakk het "Brut" fra Sutter Home (California.) Den smaker ikke champagne, men naar jeg foerst ble vant med den synes jeg ikke den var vond heller--faktisk litt god paa sin egen maate. Vi hadde faktisk den i bryllupet vaart; selv om mannen min og jeg ikke er totalavhold er det mange i slekta vaar som er det--og derfor hadde vi likegodt alkoholfritt bryllup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...