Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 nå venter jeg spent på vogna som jeg bestilte fra babyjungle for 7 dager siden. Den er sendt med post idag. Noen som vet hvor lang tid dettar til den kommer til Norge?Bor i Drammen så det burde ikke ta såååååååå veldig lang tid =) GBestilte foresten TFK twist..... GLEDER GLEDER MEG SOM EN LITEN UNGE =)
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Aner ikke hvor lang tid jeg.. Jeg venter på vogna mi jeg også! Fra danmark.. De sa det tok mellom 8 og 14 dager fra de sendte den til jeg fikk den.. Sporet den opp i dag, og den ble sendt fra oslo i dag! Jippiiii =D
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 du har termin på min bursdag =) hehe
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Hei Da jeg bestilte min Joggster Twist fra babyjungle på en søndag, så fikk jeg den levert på døra førstkommende torsdag ) Superbra service!
temi & keli Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Vi venter også.. Etter å ha hjulpet søs med å bestille, endte jeg opp med å bytte ut ene vogna vi har og bestille selv også.. Så tirsdag for en uke sida, bestilte jeg.. -og på sporinga står det at den forlot Flensburg 19.01.07 kl. 10.38.. Hadde jo liksom håpa på at den snart ankom Norge i alle fall.. Flere som det har tatt så lang tid for?
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2007 jeg bestilte åsså på en tirsdag for en uke siden.MEN dumme meg krysset av at jeg ønsket å overføre penger i stedet for å betale med kort. Bare det tar 6-7 dager, så igår kom pengene på deres konto, og idag tidlig fikk jeg beskjed om at vogna var sendt og jeg fikk sporingsnummer. Karolinejenta hvor i landet bor du?? Tror det har mye å si om man bor i oslo området eller langt opp i nord norge. =) Den kommer sikkert før helga... Hvilken farge bestilte dere foresten?? Her stå valget mellom rød og metal-blå, men endte til slutt på svart, fordi alle andre mente at de ville valgt svart og at det var den fineste fargen. Får kjøpe ekstra trekk etterhvert =)
temi & keli Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Bor på Romerike, jeg, så hit er det ikke mer enn 20 min fra Oslo.. Håååper den kommer snart, for jeg er så spent! Har du sett at Alexi selger stormtrekk til vogna? Jeg bestilte også svart vogn.. Har ei jente, men håper jo på en til etterhvert og da tenkte jeg det var greit med nøytral farge.. Er dog veeeldig usikker på hvilken farge jeg skal ha på stormtrekket, for det finnes av en eller annen merkelig grunn ikke i svart...
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2007 uff jeg så det, men så rart at det ikke finnes i svart, veldig kjipt. Hvilken velger man da, kanskje rød siden du har jente. Svart vogn passer med alle fargene da. Det ville jeg gjort...hmmm tenke tenke...
temi & keli Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 ja.. enten det, altså rød.. eller rosa.. -men det føler ejg "begrenser" hva jeg klan kle på velsa.. (Liker ikke rødt og rosa blandet) -så da vurderer jeg khaki eller hva den heter.. har sett på fargen på babyjungle.nl og den virker jo "nøytral" og rolig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå