Gå til innhold

Kombivognråd! Trenger en stødig skogs og natursti- trille med vedbar trilleretning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg håper å få noen råd i disse januarsalgstidene, selv om babyen ikke kommer før i juni.

Vi bor i naturomgivelser og jeg kommer til å ta turer med babyen på naturstier og litt ruffere veier enn bare asfalt og fin grus.

Jeg er ute etter en kombivogn som også har muligheten til å snu trilleretningen til barnet etterhvert.

Vognen må være stabil og lett å trille. Den trenger ikke nødvendigvis være av den letteste, bare den har de andre egenskapene.

Er det noen som kan gi noen råd til ei som venter sitt første barn?

Sikringer i bilen er jo også noe som spiller inn....

Jeg har null erfaringer med vogner, håper på svar fra noen her!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga Edge er bra på skogsbilveier osv, men er ikke lett. Kikk på gamle tråder, og spør i butikker. Vær litt åpen for tips i butikker, og dra i flere. Da lærer du mye! Jeg hadde dannet meg en mening på forhånd da jeg dro til butikken, noe som gjorde meg sneversynt. Angrer litt på det i dag faktisk, det var mange flotte vogner jeg aldri vurderte!!!!

Skrevet

Emmaljunga Cerox og Teutonia Mistral har det du ser etter...Jeg har Cerox, den er god å trille, litt tyngre å trille med bagen mot meg enn når småtten er fra meg, men god og stabil begge veier. Teutonia har jeg ingen erfaring med, men vet den er veldig lik Ceroxen, men tror softbagen er litt mindre...

Skrevet

Emmaljunga City Cross med City Bag:)

Den skal jeg ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...