Gå til innhold

Har noen av dere Teutonia Mistral m/ hardbag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen av dere har erfaring med teutonia Mistral med hard bag? Det virker som om det bare er softbag de selger med disse vognene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de selges mest med softbag pga slitasje, vogna blir fortere slitt/ødelagt på innsiden når du tar ut og inn hardbagen fra vogna, om du skal ha hardbag anbefaler de deg å kjøpe duovogn, (-mistral, da bagen er fastmontert) men de har mange andre å velge i.

Skrevet

Hei, jeg er en av de som har teutonia mistra med softbag. Av den enkle grunn at jeg ikke har plass til vogn med hardbag i bilen. Har ikke brukt den enda da, så har ingen erfaringer å fortelle deg. Men jeg hadde hardbag til tulla som nå er ett år. Da hadde vi Briovogn, og merket ingen slitasje av å ta den ut og inn av vognen da. Neste baby kommer til sommeren, så jeg tror softbagen blir like lun og god. :o)

Skrevet

Teutonia Primus er en god Duo vogn med romslig hardbag. På en duovogn har du separat sportsvogninnsats og hardbag som du enkelt fester på ramma.

Primus er en noe tyngre vogn enn Mistral, men den har bedre trilleegenskaper, er mer solid og blir ikke "raklete" etter litt bruk, slik som jeg synes Mistral blir.

Jeg har både Mistral og Primus. Etter 1års bruk av Mistral, er jeg ikke lenger fornøyd. Synes det er dårlig kvalitet...

• 2 uker senere...
Skrevet

Du får mistral med hardbag også, men nesten ingen som har det. Fikk også høre at det blir mye slitasje på vogn (kalesjen) samt bag når den taes ut og inn. Bagen er også veldig smal. Ville heller hatt softbag eller valgt teutonia spirit s3 med duobag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...