Gå til innhold

Hadde ikke trodd jeg skulle bli SÅ sint


Spring79

Anbefalte innlegg

når de ringte og skulle ha meg til å støtte foreningen for tidlig barnedød (eller hva de kaller seg)! Jeg ble helt på gråten, utrolig hvor det fikk meg til å reagere! Måten de spiller på nybakte foreldres følelser og samvittighet for å få inntekter synes jeg er helt forkastelig. De prakker liksom på meg noen forferdelige tanker jeg ikke ønsker å ha.

 

Fikk sagt at jeg ikke var interessert i å støtte dem, men glemte i forfjamselesen å spørre hvor de hadde fåttt nummeret mitt i fra.

 

De gjør jo et utrolig viktig arbeid, jeg skjønner ikke hvorfor de ødelegger sitt rykte med å ringe folk som nettopp har fått baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ringte samboeren min i fjor når jeg gikk gravid.

Da gikk han med på å kjøpe en kalender (vi hadde da ikke hørt om hvor sleipe de var). Og de ringte igjen i januar, noen uker etter at vi hadde kommet hjem. Da sa han blankt nei at han ikke ville være med å støtte.

Men både han og jeg fikk den verste samvittigheten etterpå. Hos oss er det heller ikke det at vi ikke vil støtte det flotte arbeidet de gjør, men syns det er e råtten måte å gjøre det på! Trodde også at det skulle bli lett å bare si nei, etter at jeg hadde lest hvor utspekulerte de var, men satt med den verste samvittigheten etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror de eneste som hjelper er å registrere seg mot telefonsalg, for det er DET det er... har heldigvis ikke fått tlf frå de.. men skulle de ringe så skal dem høre... dårlig gjort å ringe folk som akkurat har fått barn eller er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...