Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg syns det hørtes veldig lite ut... ser at nesten alle andre får befruktet alle eggene sine selv om de kansje har mindre egg i utgangspunktet...

Men sykepleieren sa at det var et bra utgangspunkt, men at de ikke kunne si noe om kvaliteten på eggene før i morgen... om de delte seg fint eller ei...

Nå har jeg superangst for at de ikke deler seg normalt siden så få ble befruktet....

Noen som vet om når egget først er blitt befruktet at det som oftes deler seg fint da eller kommer det helt an på.. ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7910070-5-av-20-egg-befruktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig bra antall!

Vi som produserer mange egg, får desverre mange dårlige.

(Har også lagt merke til at de som henter ut en 3-6 egg får befruktet en større prosent enn vi som får hentet ut flere. Men antall kommer ca likt)

Jeg hentet ut 18 i mai. Fikk satt tilbake ett og fryst 4.

Går nok bra for deg også!!

Ikke alle eggene som blir befruktet som deler seg slik det skal. Desverre.

Men kvaliteten hos deg er ikke dårligere siden flere av eggene ikke ble befruktet. :)

Blir spennende å få høre hvordan det går i morgen.

Tusen takk for veldig godt svar!

Får bare krysse armer og bein for at de deler seg fint..

Skal skrive innom i morgen etter (forhåpentligvis ) innsetting..

Blir fryktelig skuffa hvis ingen har delt seg.. Håper denne dagen fyker avgårde så jeg får vite det : )

Annonse

Skjønner at du føler det du gjør, men du trenger i utgangspunktet bare 1 gullegg. Jeg fikk ut bare 5 egg deg gangen jeg ble gravid. 3 av de klarte seg, og 2 var supre til å settes inn. Men det holdt det. Resultat ble en liten jente.

Ønsker deg lykke til. Dette kommer til å gå kjempefint :))

Dette er kjempebra og de kan dele seg fint alle sammen, som de andre sier virker det som om utfallet tilslutt blir ganske likt om man henter ut mange eller få egg.

Som mange sier det trengs bare ett gullegg:o)

Krysser fingre for deg til imorgenxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

klem

Skal bare hive meg på bølgen av jenter som sier at det er kjempeflott med 5 befruktete egg!

Selv har jeg to ganger jeg opplevd at ingen av eggene mine har blitt befruktet, første gang ingen av 13 egg med ivf, og andre gang ingen av 8 egg med ICSI.

Likevel gikk det fint siste og 3'de gangmed icsi, så ingenting er umulig.

Fem befruktede er flott :-)

Annonse

På forrige forsøk fikk jeg ut 19 egg, 6 ble befrukta og 2 satt tilbake - testa dessverre negativt... Men det viktigste er jo at det blir satt tilbake egg:-)

Tror nok det er sånn som andre skriver her, at kvaliteten er bedre enn kvantiteten. Jeg skal bytte medisiner nå ved 3. ICSI i håp om at det gir meg færre egg av bedre kvaliet. Det er lov å håpe....

Masse lykke til i morgen:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...