Gå til innhold

hvordan slippe og få henge pupper??


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

hehe.. blitt litt bekymret for det jeg nå...*ler*

noen som har et tips hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sokke pupper... *ler * fint ord på det hehe

huff.. får ta teip under de hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bra plan. Håper blåfargen forsvinner etterhvert også (maange strekkmerker). Slik at de ikke ser mishandlet ut i tilegg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he.. hadde det bare gått. Jeg har så små pupper at jeg ikke kan få hengepupper en gang:(Men jeg husker de siste mnd jeg ammet førstemann, da var det bare en slapp liten hudfold med en stygg brystvorte på. Det ble heldigvis bedre når jeg begynte å trene igjen, men fy f... som jeg så ut!!

*grøss*Lurer på hvordan det skal bli denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan visstnok unngå det hvis man er flink til å bruke passlige bher og holder/støtter puppen mens man ammer:)

 

men jeg tror nok at det toget har kjørt for leeeeeeeeeeeeeeeenge sia for min del:)

 

*ler av beskrivelsene her* synes puppene dine hørtes orntli snasne ut jeg lillemor! *hudfold med brystvorte*

 

jeg tror jeg kommer til å se ut som hu oversola i alle elsker mary;) bare en chubby blek versjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha - hengepupper, here we come !

Husker sist, rett etter at jeg slutta å amme snuppa, da så puppene ut som to vrengte baklommer, tomme og rare - herlig...

Men etter to år begynte de å se litt mer normale ut igjen, selv om de aldri ble som før jeg ble gravid, da hadde jeg spenst-pupper :-)

Blir vel samme greia, bare verre denne gangen ;-)

 

Det er forresten ikke ammingen som lager hengepupper, det er graviditeten som er synderen !

Man får like slappe pupper om man ikke ammer, faktisk.

 

Men at man bruker en god BH som gir bra støtte, er jo en god ide uansett.

Husk at man bør gå og bli målt for ny BH-størrelse igjen når man har sluttet å amme, puppene forandrer seg såpass at man ikke lenger kan bruke de gamle BHene.

(jeg gikk opp en størrelse både i BH og sko etter sist barn :-D)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...