Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Svigerinna mi skal slutte å amme minstejenta når hun er ca 5 mnd pga at brystene må være blitt normale til hun skal tilpasse brudekjolen om noen måneder . Jeg må si jeg sperra opp øynene da hun sa det. Jeg slutta å amme da lillegutten min var 6,5 mnd pga puppenekt og lite melk, men tror ikke jeg ville ha sluttet pga bryllup... hva synes dere? tror jeg er
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 nei, seriøst??! Makan at det går ann å være så egoistisk... Den grunnen der var litt slækk syns jeg.. mange gode grunenr til å kke amme, men det der tar kaka.. Sikkert mange som kommer til å si at du kke skal bry deg og blablabla nå.. Men du har min fulle støtte JEg selv måtte ty til mme i tillegg til pupp da tasssen var3,5mndr.. snufs.. ammer litt enda da nå er han straks 8mndr
Blomman Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 jaja, henens valg- men det er jo de av oss da som nemlig akkurat i ammeperioden har litt fyldige og flotter pupper mens vi ammer - noen utnytter det med å la være å amme før de skal ut for å få litt fylde i bysten..... - jeg ville nok selv personlig ha litt fyldige "ammepupper" enn slappe vanlige.... men likevel kan jeg jo ikke amme i evigheter da... kan hun ha flere grunner til å slutte??
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Litt merkelig grunn til å slutte å amme, men det er jo hennes valg.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 jeg hadde da heller fortsatt, har nå mye større pupper nå når jeg ammer enn til vanli..hehe.. men, men hvert sitt valg!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 HI her: det var IKKE fleip i allefall! etter som jeg kan se så suger ungen fint og blir fornøyd av puppen. med første ungen slutta hun da hun var 4, 5 mnd ca pga lite melk... så skjønner bare ikke hvorfor hun ikke ammer lengre nå med denne ungen siden den får nok og er fornøyd.. og heller tilpasser kjolen til de puppene hun har nå.. men er selvfølgelig hennes sak hva hun vil gjøre, synes bare det var så dum grunn til å slutte å amme.. hadde gutten min villa hatt pupp så skulle jeg amma han myye lenger enn 6,5 mnd!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Det syntes jeg er ett valg hver enkelt må selv ta. Om det var valget hennes syntes jeg det må respekteres.
dione Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Skal mer til for å sjokkere meg:-) Jeg synes det helt klart er hennes kropp og hennes valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå