Gå til innhold

November: Håpløst!


Gjest

Anbefalte innlegg

Skulle være flink i dag og gå en lang tur. Bor i Trondheim. Det var opphold da jeg begynte å gjøre oss klare men da jeg kom ut var det jo MASSE snø som dalte ned og ble bare værre og værre. Bare den første delen av gangstien var brøytet så etterhvert følte jeg meg mer som brøytebil en mor på tur.. Så lysere på det da det endelig sluttet å snø, men da kom jeg til en byggeplass og der hadde arbeiderne parkert bilene sine midt på gangstien og det var selvfølgelig umulig å komme forbi med vogn. Dustemikler! Så da måtte jeg gå på den veien annleggslastebilene brukte for å komme forbi og der var det jo kjempesporete og masse snø. Og så kom det en som skulle forbi som rullet ned ruta og sa " ikke beste veien og gå med barnevogn du!" Nei takk! Det visste jeg, men kunne de parkert en annen plass enn på gangstien så hadde jeg da ikke gått der heller!

Puh, godt å få det ut. Flere som har hatt ærguder og snø i mot seg på tur i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Provoserende kommentar! Akkurat som det ikke er irriterende nok å måtte bane seg vei i snøen p.g.a. idiotparkering.

Jeg har vært skikkelig lat i dag, bare vært inne (har tørket støv da, men). Men jeg har vært veldig aktiv her inne da, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...