Gå til innhold

DÅRLIG GJORT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror denne graviditeten spøker med hodet mitt, pleier ikke vanligvis være så sjalu....skal prøve å være kort: det var slutt mellom kjæresten min og meg etter 6 intense mnd. han slo opp og jeg var helt knust, besteveninna mi benyttet sjangsen å klinte til bokstavelig talt. De fant ut at det var ikke noe særlig kjemi der...og lot det være! Men bare det at de prøvde, og at besteveninna mi klinte med eksen min som jeg var hysterisk forelska i...jeg klarer ikke glemme det. Nå er jo jeg sammen med min kjære igjen, men jeg holder ikke ut å være sammen med henne selv om hun er sammen med en annen. (kameraten til kjæresten min) Er dritsjalu og innbiller meg at noe kan skje igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer vel ikke igjen, siden de fant ut at det ikke var kjemi der ...

men jeg må si at det var utrolig dårlig gjort av venninda di. Skjønner godt at du syns det er vanskelig! Har dere snakket om det i ettertid, vet hun hvordan du har det? Uff, ikke godt å si hva man skal gjøre i en slik situasjon, men jeg forstår deg godt!

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt. Dersom bestevenninnen din visste at du var forelska i han enda så hadde jeg følt meg litt svikta av henne.

Skrevet

skjønner deg veldig godt!!! Hadde følt det akkuerat slik selv også... Syns veldig synd på deg og føler med deg. Du kan jo bryte kontakten, eller prøve å snakke med henen om det og si at det hun gjorde såret deg veldig og at bestevenner ikek gjør sånt mot hverandre. Si at du sliter med sjalusi og, vær ærlig og si rett ut at det palger vettet av deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...