Gå til innhold

Noen som har reagert på ultralyd geleen?

roru

Anbefalte innlegg

Forrige tirsdag var jeg til ultralyd, kjempespennende. Helt til på kvelden da jeg fikk kjempekløe på den gravide magen fra navlen og ned. Har kontaktallergi på formaldehyd og quanternium som er (fargestoff og konserveringsmiddel) Bruker allergitabletter daglig og måtte nå bare vaske meg og smøre meg inn med en fet krem som jeg tåler. Dersom det er noen andre som har kontaktallergi så pass litt på geleen heter "Eco SuperGel, Saracarta, Italia" Dette ble to dager med voldsom kløe for meg og jeg tenkte at det ikke er noe behagelig for andre som reagerer. Andre geleer tåler jeg antagelig, for da jeg var i Tr.heim fikk jeg ingen reaksjon.

Fortsetter under...

Uff ja..

Hadde slike ting med sistemann.. var innlagt i ukevis og hadde mange undersøkelser..

Fikk tilslutt med at det skulle stå på covert hv ajeg ikke tålte og reaksjoner, fikk lateksallergi etterhvert også.

Husk å få det på fronten av journalen din nå, slik at du unngår ekle ting på sykehus eller etterpå, det er fort gjort .

Husk at noen sykehus såper og kremer kan inneholde disse stoffene da.. så det er viktig å gi beskjed godt nok,. er så kjedelig når man får slike reaksjoner, ødelegger hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...