Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Det virker som om veldig mange her inne har vogner med 3 hjul. Er dere fornøyde? Mener jeg har sett flere tester der disse blir fremstilt som mer ustabile og ustødige enn de med 4? Kommer til å bruke vogna både i by og litt til turgåing på grusvei.
It's all about me Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kommer aldri til å kjøpe 4hjuling, 3 hjul er helt supert. Men nå er det jo mange forskjellige 3hjulinger, og som med 4hjulingene er ikke alle like bra. Min TFK Joggster Twist f.eks. kommer lett fram på alle underlag og er like stødig som de med ett hjul mer. Så hver og en vogn må bedømmes etter sine kriterier, det er ikke bare to vogner en med 3 hjul og en med 4 hjul.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har hatt både 3 og 4hjuling, og var mest fornøyd med 4hjulingen. Men det var kanskje fordi 3hjulingen hadde så lite forhjul at jeg fikk litt problemer med å styre. Litt sånn handlevogn følelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå