Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg ser etter lekekamerater til gutten min fra høsten. Jeg er 29 år, gift og har to barn. Jeg har flere års erfaring fra jobb i barnehage, både kommunale barnehager og familiebarnehage.

Jeg er nå i permisjon hjemme med gutten min på snart 6 mnd.

Fra høsten har jeg tenkt å starte opp som (hvit) dagmamma og har da to ledige plasser.

Jeg kan eventuellt starte opp litt før, siden permisjonen min går ut i begynnelsen av april.

Jeg har også en datter på 5 år som har halv plass i barnehage, men hun skal begynne i full plass fra høsten igjen.

Er du interresert eller lurer på noe så send meg en PM.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7909301-ledig-dagmamma-p%C3%A5-kattem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei! Hvordan ligger det an ang jobbing for deg nå?:)

Jeg er dagmamma på Flatåsen (5 min kjøring fra Kattem), for en gutt på 16 nd, + at jeg har min egen jente på 13 mnd hjemme.

Ta kontakt om du trenger da:) Jeg kan begynne å passe ham når som helst.

Annonse

Hei!

Jo nå har jeg det litt mere klart her. Jeg starter i ny jobb om en uke. Jeg skal ha 6 uker opplæring først, og skal da jobbe 75%.- etter opplæringen skal jeg kun ha 50% natt. Viss jeg kunne fått mail-adr din kunne jeg sendt deg en mail.

Hilsen meg:)

Pepperkakedame: Kan du krysse av for postboks i redigere profilen din? Så kan jeg sende deg en privat melding med mail adressen min. Jeg har ikke lyst å legge den ut her.

Ellers så kan du sende meg en PM med din mail adresse så svarer jeg på den. :)

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Hei!

Vi trenger dagmamma fort!

Henrik er 11 mnd gammelog veldig grei å ha med å gjøre!

Er ibarnehagen to dager i uka, tirsdag og fredag, så han er veldig vant til å være med masse barn og voksne.. Og synes selv det er helt topp!

Send meg gjerne en pm! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...