Bluemamma Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Heisan! Jeg ser etter lekekamerater til gutten min fra høsten. Jeg er 29 år, gift og har to barn. Jeg har flere års erfaring fra jobb i barnehage, både kommunale barnehager og familiebarnehage. Jeg er nå i permisjon hjemme med gutten min på snart 6 mnd. Fra høsten har jeg tenkt å starte opp som (hvit) dagmamma og har da to ledige plasser. Jeg kan eventuellt starte opp litt før, siden permisjonen min går ut i begynnelsen av april. Jeg har også en datter på 5 år som har halv plass i barnehage, men hun skal begynne i full plass fra høsten igjen. Er du interresert eller lurer på noe så send meg en PM.
Pepperkakedame Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Jeg lurer på hvor tidlig du kan starte? Haster litt her skjønner du:)
Pepperkakedame Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Det er litt usikkert enda, skal på et jobbintervju imorgen, det er snakk om en 75% stilling. Om jeg får den så trenger jeg vel pass innen en mnd.... Har søkt barnehageplass men dette kan ta tid... Gutten min er 13 mnd.
Bluemamma Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 Du får sende en melding når du vet nærmere. Problemet er bare at jeg skal ha en ferie i mai måned og i juli, men vet ikke hvor lenge enda.
Tre rosa kalver Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Hei! Hvordan ligger det an ang jobbing for deg nå? Jeg er dagmamma på Flatåsen (5 min kjøring fra Kattem), for en gutt på 16 nd, + at jeg har min egen jente på 13 mnd hjemme. Ta kontakt om du trenger da:) Jeg kan begynne å passe ham når som helst.
Pepperkakedame Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Hei! Jo nå har jeg det litt mere klart her. Jeg starter i ny jobb om en uke. Jeg skal ha 6 uker opplæring først, og skal da jobbe 75%.- etter opplæringen skal jeg kun ha 50% natt. Viss jeg kunne fått mail-adr din kunne jeg sendt deg en mail. Hilsen meg:)
Bluemamma Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2007 Pepperkakedame: Kan du krysse av for postboks i redigere profilen din? Så kan jeg sende deg en privat melding med mail adressen min. Jeg har ikke lyst å legge den ut her. Ellers så kan du sende meg en PM med din mail adresse så svarer jeg på den.
2 prinsesser og 1 prins <3 Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Hvordan får jeg tak i deg dagmamma 24?!!?!?
Bluemamma Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er fortsatt ledig, så det er bare å sende meg en PM hvis dere trenger dagmamma fra høsten. Jeg kan begynne 1 april, men informerer om at jeg skal reise i konfirmasjon fra ca. 1 mai-14 mai.
Bluemamma Skrevet 2. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2007 Heisan Mams`n81! Ja, jeg har fått PM fra deg. Har desverre hatt det litt travelt i det siste, så jeg har ikke tatt meg tid å svare. Skal gjøre det nå!
@mos Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Hei! Søker du fortsatt etter dagbarn? Vår lille Hedda på 1 år mangler barnepass fra midten av april alt, så her haster det! Jeg jobber natt, så i utgangspunktet er behovet vårt for barnepass 2-3 dager i uka, når jeg sover.
Bluemamma Skrevet 5. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. april 2007 Jeg er fortsatt ledig som dagmamma!
Mamma Mim Skrevet 7. april 2007 #16 Skrevet 7. april 2007 Hei! Vi trenger dagmamma fort! Henrik er 11 mnd gammelog veldig grei å ha med å gjøre! Er ibarnehagen to dager i uka, tirsdag og fredag, så han er veldig vant til å være med masse barn og voksne.. Og synes selv det er helt topp! Send meg gjerne en pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå