*♥barney♥*fødeklar Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Testet med CB litt tidligere idag (ikke morgen urin), fikk en svak svak loddrett strek, tolket det som at jeg kanskje kunne være gravid. Så tok jeg en CB digital EL test for en liten stund siden og den ble negativ, ble skikkelig skuffet. Hva tror dere, kan jeg være gravid? Hadde ikm igår/idag morges....
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jammen cb digital trenger jo mer hcg for å slå ut, så hvis streken på den vanlige var svak, så tar det nok noen dager til for at digitalen skal bli positiv! Jeg tror du er gravid jeg altså
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Så nå at det var cb digital EL-test, men det samme gjelder vel kanskje med den? Spennende i hvertfall, krysser fingrene for deg...!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2007 Takker for svar! Flere som vil svare?......
inventum Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Hei Jeg trodde at CB digital graviditetstester (den 3 dager før) kunne måle hormonene tidligere enn andre? Det er jo ikke streker på den, men tekst: gravid/ikke gravid Hvilke gravidtester bruker dere med streker?
Ruth B G Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jeg testet med CB digital graviditetstest i dag tidlig, en dag etter ikm, og fikk negativt resultat. Sa pa bruksanvisningen at 95 % av graviditeter pavises en dag for ikm fordi testen er meget hcg sensitiv. Jeg er derfor "sikker" pa at jeg ikke er gravid. Hvis du har testet med EL test antar jeg at det stiller seg helt annerledes, selv om de kan brukes som graviditetstester. Jeg vill derfor heller stolt pa den svake test streken hvis jeg var deg:)
Lillegull og spiren Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 da sier jeg gratulerer jeg:) en strek er en strek,så du er nok gravid:) gratulerer såå masse:)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2007 Takk for alle svar. Tok en test til nå (vanlig CB) og den var negativ, ingen kjempe svak loddrett strek engang, så da regner jeg med at alt håp er ute for denne gang!
*lillemille* Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Pøh.. Alt håp er ikke ute!!!! Test igjen på fredag.. Sikker på at spiren er på plass hos deg!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2007 Nei, alt håp er vel ikke ute, så lenge jeg ikke har fått mensen. Men hadde jo tross alt ikm igår/idag morges, så en graviditetstest burde vel slått ut positiv nå hvis jeg var gravid?!
*lillemille* Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Ikke nødvendigvis.. Det kommer jo ann på hcg produksjonen din!! Ikke alle har nok stigning til at det kan måles med en gang!! Pluss at det kan hende syklusen din blir litt lenger denne mnd.. Alt håp er definitivt ikke ute!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. januar 2007 Takk for oppmuntrende ord!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå