Gå til innhold

hjelp meg desember jenter......(håper på raskt svar)


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

lille gutt har ikke sovet i hele natt.. ligger bare og spenner kroppen og trekker beina opptil seg... tror han har vondt i magen.. huff.. er det noe jeg kan gi han mot mage smerter???dette er mitt 1 barn så har liksom ikke peil.. men etter hva jeg har lest så er dette luftsmerter el noe.. huff.. stakar lille...

 

han fiser en del nå så virker som om lufta kommer ut endelig.... men hva kan jeg gjøre med det.. har gått rundt med han på armen i hele natt...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv å press beina opp mot magen,eller du kan legge han på magen over armen din og masere forsiktig korsryggen hans.det har hjulpet jenta mi ihvertfall.

mistenker du kolikk,burde du ta kontakt med kiropraktor.

du bor vel i skien,så da vil jeg anbefale optima.det ligger på falkum.kristian ruud er veldig flink!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk jenter for raske svar:) er helt fra meg her.. huff..

 

gav han vann i stad,, men hvor mye sukker skal det være oppi da??

han sover heldigvis litt nå..--får så vondt av han jeg altså.. huff..

 

jupp jeg bor i skien skal ta kontakt med kiropraktor om det ikke hjelper og gi miniform...

 

tusen takk jenter:)

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Minifom (fåes kjøpt på apoteket)

- Vær forsiktig med hva du spiser (jeg har kuttet ut ALL form for melkeprodukter, sjokolade, løk, kål, appelsinjuice, sitrusfrukter, kaffe..)

- finn frem til en stilling som får ham til å rape. Min gutt raper når han sitter i "fem på syv", som jeg pleier å si..Litt fremover lent og liggende litt på si mot brystet mitt. Vær nøye med rapinga! Luft i magen er VONDT for småtasser!

 

Du kan også ta deg en tur til akupunktør, kiropraktor. Her er det mye hjelp å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har drikt litt sånn sprite (brus) lurer på om det kan være det han reagerte på.. han har ikke reagert på at jeg drikker melk, el noen slags form for melkeprodukter.. men det kan vel kansje komme etterhvert,,hmmm--- huff... får leve på vann og knekkebrød.. hehe.. jeg gjør alt for lille nurket ...

 

han pleier og være slapp på raping.. men fiser en del istede.. men prøver og være flink til og få han til og rape.. men ..huff...

 

tusen takk igjenn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del barn som reagerer på kullsyre, koffein og mange typer mat, grønnsaker og frukt. Man må nesten bare prøve seg frem for å finne ut hva den lille reagerer på.

Jeg kjøpte ammete på apoteket som jeg drikker 2-3 kopper av hver dag. Hjelper godt på bare jeg får henne til å rape også. Er ikke bare bare med den rapinga her heller, så vi har nok hatt en del timer totalt nå med skriking på grunn av luftsmerter. Gråter jeg også av å se at hun har det så vondt, og det er så lite som hjelper.

Har faktisk hjulpet å holde henne under rennende vann (i vasken) i litt varmere vann enn badetemp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...