April_baby Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Vi har tenkt å kjøpe en slik vogn. Er det noen her som har en slik vogn og vil dele sine erfaringer med bruken og kvaliteten på den vognen? Jeg vet den vant "best i test på tv2 hjelper deg."
**engel** Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Eg har kjøpt den,men ikkje fått prøve sen enda. Den er veldig forskjellig fra vogna eg brukte på dei to første. Sjølve baggen ser veldig romsleg og god ut. Har gode lommer i sidene og bra refleks isydd i skjermen. hjula ser robuste og kraftige ut. Så eg er sikker på at det er eit godt kjøp. Hadde tidlegare emmaljunga basic som eg ikje var nøgd med.
jippii Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 vi har også kjøpt den. Men beibien har jo ikke kommet til verden enda, så det er hittil dårlig med erfraing... Ellers kan jeg fortelle at jeg kjenner veldig mange som har denne vognen, og så vidt jeg har forstått så er stort sett alle fornøyde.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Har også kjøpt denne, syntes den så kjempefin ut og hadde god plass. Babyen har ikke kommet enda, og sambo har nektet meg å gå ut på trilletur i ly av mørket så har ikke testet den så veldig ut enda :-D Men er sikker på at jeg blir fornøyd!
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har også kjøpt den vogna, men har ikke fått prøvd den enda. Syns den virker veldig bra hitill med stor og romslig bag. Med skult lomme hvor myggnettingen lå De på butikken viste ikke at den var med. Hehe
April_baby Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 Okay:) Det høres ut som dette er en super barnevogn En venninne av meg har også den vognen og hun sier det samme som dere at det er en kjempe god vogn. Den er på tilbud i Sverige nå til 2500 kr. Halv pris fra hva den koster i Norge. Så vi kommer til å kjøpe den i Sverige. Jeg vil bare si tusen takk til alle som har svart på innlegget mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå