Gå til innhold

Hvis man mister? (litt detaljer)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Et litt dumt og rart spørsmål.. Derfor velger jeg å være anonym..

Hvis man mister- da kommer ikke det ut av rompa???

Det kommer i tilfelle fra tissen?

 

Hadde en litt rar opplevelse i går, hvor jeg satt på do og trodde jeg skulle bomelom. Men så kom det liksom bare sånne bomelom lyder og bare en bitteliten slimete (unnskyld) greie, på kanskje sånn 5 cm.

Jeg er 4+1 på vei. Det kan ikke ha vært at jeg har mistet? Det var ikke noe blod, men det var liksom så rart - Tror egentlig bare at jeg var litt rar i magen....

 

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

 

Det er ingen forbindelse mellom mage-tarme og livmor-skjede, så lille spiren er nok fortsatt på plass siden dette kom ut bak.

 

Da jeg mistet blødde jeg mye, både friskt blod og klumper og hadde sterke menssmerter, så jeg vil tro du ville hatt noe av dette dersom du hadde hatt en spontanabort.

 

Og forresten, det som er så genialt med disse sidene er at ingen spørsmål er dumme! :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Har en veldig god føelse og tror nok det ville vært litt annerledes om den var en sa. Men jeg trengte rett og slett bare å spørre noen og få et svar. Så er den tanken ute av hodet. Hvis du skjønner hva jeg mener. Det er jo så mye man kan gå å bekymre seg over.. Prøver å holde meg unna innleggene med triste overskrifter. Også velger jeg å være positiv isteden!

Tusen takk for svaret!!!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke mistet!

 

Så tidlig er ikke spiren 5 cm. Dessuten når man aborterer blør man masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjennom går kroppen mye, vi har slim i endetarmen og noen ganger kommer det gamle ut, det er helt normalt at dette skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...