Gå til innhold

Gleder meg til nye DIB-treff... Flere i Oslo som føler det samme?

Anbefalte innlegg

Nå som mange av babyene har kommet gleder jeg meg til nye DIB-treff... Jeg rakk bare å være med én gang på BIM-treff før Eira ble født, men nå er jeg snart klar for å treffe dere igjen. Er det flere i Oslo som føler det samme? Vet at vi selvsagt må vente en stund til alle (har født og) føler seg klare og litt mer ovenpå, men jeg gleder meg sånn til å se alle babyene :o)

Fortsetter under...

Ja, ikke sant. Husker at vi ikke fikk igang noen barselsgruppe før sønnen min var nesten 3 mnd gammel, så hadde stooor glede av DIB-treffene forrige gang. Denne gangen vil jeg gjerne ha kontakt med januar-klubben tidligere enn det, for synes det var lenge å være "alene" på dagtid.

Jeg blir gjerne med på DIB-treff! Jeg har vært på flere BIM-treff og det har alltid vært utrolig koselig. Jeg har ikke hørt noe fra helsestasjonen om noen lokale treff, regner med at det kan ta noe tid, og dagene kan bli litt lange når man bare går hjemme ja:)

Annonse

Hei

Jeg blir også gjerne med om en liten stund. Må bare få ut denne ungen snart. Er fem dager over termin i dag, så det bør vel skje noe om ikke alt for lenge.

Flott om dere skriver inn her når dere har tenkt å møtes så kan jeg slenge meg med om gutten har kommet ut.

Jeg vil også være med, jeg har desverre en del plager med bekkenet enda, men når det har bedret seg er jeg med!!! var med på de første bim treffene for januarklubben, kjempekoselige, men ikke de siste da jeg fikk slike gangvansker......gleder meg til å se dere..er snart klar....bare det drittbekkenet blir mer stabilt.

Samme her. Hadde både BIM/DIB og barselgruppe sist gang og det var utrolig koselig. Det blir fort lange dager uten voksenkontakt. Så blir man jo ofte litt enspora med en liten baby og det kan jo være greit å spare de andre rundt seg for alt babypraten.

Vi kan godt ha DIB-treff hjemme hos meg på Oppsal en dag.

Jeg stiller gjerne opp nesten hvor som helst hehe...Eira er bare 14 dager gammel, men merker allerede at jeg savner voksenkontakt... Forrige gang jeg var i permisjon var søsteren min det også (hun fikk en datter 3 mnd før min førstefødte kom), så da var hun hjemme, men nå er det ingen som kan være med på trilleturer o.l.

hmm..nå har jo jeg fortsatt babyen inne i magen,men regner med at den kommer ut ganske snart men jeg lurte på når det arangeres sånne treff? bor i oslo selv og kunne gjerne tenkt meg og møte andre med små barn når den tiden kommer,kjenner ingen småbarnsforeldre jeg:(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...